Hej!
Någon på forumet som känner till denna kinatillverkade rörförstärkare,kan det vara något att satsa på?
Pris:3750:-
Objektsbeskrivning
Detta är resultatet av ett amerikanskt design och teknologi men med kinesisk tillverkning av ett high end rörförstärkare som driver det mesta i högtalar världen. Den är billigt eftersom nu är det så att Kina har blivit hela värdens fabrik i nästan alla avseänden på grund av tillverkningskostnaderna.
Den väger hela 20 kilo och drivs med 220-240/110 volt och har 4 stycken EL34 rör för slutsteget och resten är 2 stycken 12AH7 och 2 stycken 6DJ. Den har två ingångar en för CD och en för DVD men med en förförstärkare kan flera prylar kopplas på. Den driver faktiskt både 4 eller 8 ohms högtalare och är en äkta class-A förstärkare.
En sånt kostar kring £860 + moms i England!
Den är 270mm bredd 190mm hög och 410mm djup.
Förstärkaren är helt ny och har aldrig användes. Levereras direkt till din dörr på 14 dagar från Hong Kong. Försändelsen markeras som ”GIFT” så du ska inte få några problem med diverse avgifter men naturligtvis eventuella sådant tar jag inte ansvar för.
Jag ansvarar enbart för att du ska få vad jag har utlovat här. Leveransen sker direkt efter jag erhållit slutsumman in på mitt konto. Välkommen med frågor