Jaha, ännu ett år är snart passerat. 2008 kan nog bli bra. Det börjar i alla fall med resa till Bushs domäner fast jag tror att IÖ snarare ser det som Arnolds domäner Californien alltså.
skulle ni inte till vegas?
Moderator: Redaktörer
Jaha, ännu ett år är snart passerat. 2008 kan nog bli bra. Det börjar i alla fall med resa till Bushs domäner fast jag tror att IÖ snarare ser det som Arnolds domäner Californien alltså.
Max_Headroom skrev:Bronski Beat var ett brittiskt synthpopband under den period som brukar kallas Dom Gyllene Åren, dvs på 80-talet.
Bland deras bättre låter hör "Why" och "Hit that perfect beat".
Mer info här:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bronski_Beat
Först bär det av till LA och sen bilar vi till Vegas d v s Nevada o sen tllbaks till LA så lite Arnie blir det.
IngOehman skrev:Bronski Beat lyste dock upp ett litet hörn av den, på ett mycket bra sätt.
IngOehman skrev:Folk får väl ha vilken läggning de vill
IngOehman skrev:Att BB-snubbarna var fikusar (i varje fall han den lille sångaren... Jimmy
Somerville, men Marc Allmond ser väl sådan ut han också)
Wideglide skrev:IngOehman skrev:Att BB-snubbarna var fikusar (i varje fall han den lille sångaren... Jimmy
Menar du att sexuell läggning syns?![]()
Utveckla gärna dina teorier...
Morello skrev:Wideglide skrev:IngOehman skrev:Att BB-snubbarna var fikusar (i varje fall han den lille sångaren... Jimmy
Japp, pojkar med ring i örat är fikusar - det vet väl alla?
SH*T! Undrar om min flickvän blir lika förvånad som jag? Hade jag ingen aning om, jag som haft ring i örat i trettio år, en stor en dessutom...
Wideglide skrev:Morello skrev:Wideglide skrev:IngOehman skrev:Att BB-snubbarna var fikusar (i varje fall han den lille sångaren... Jimmy
Japp, pojkar med ring i örat är fikusar - det vet väl alla?
SH*T! Undrar om min flickvän blir lika förvånad som jag? Hade jag ingen aning om, jag som haft ring i örat i trettio år, en stor en dessutom...
Morello skrev:
Humm, det kanske bara gäller om man har ring i "fel" öra, dvs vänster?
IngOehman skrev:Nu sitter Peter och Jag på Planet till Paris, och därefter bär det av till Los Angeles!![]()
(Om inte förseningen gör att vi missar det vill säga...)
Vh, iö + ps
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster