Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Jamenvafaan, nu har jag dåligt samvete att inget händer...Får skylla på att jag inte riktigt har alla delar för att komma vidare.
nl1970 skrev:Vee-Eight skrev:Jamenvafaan, nu har jag dåligt samvete att inget händer...Får skylla på att jag inte riktigt har alla delar för att komma vidare.
Se det inte som ett problem, se det som en möjlighet, om man inte får tag på grejorna på ett halvår, kanske man ska kika på andra alternativ
Vee-Eight skrev:Nä, så enkelt är det inte. Jag behöver OA-SC-lagret vilket inte är tillverkat än.
Har man presenterat ett datum?Vee-Eight skrev:DIY Gbg hägrar ju, så jag får ta ett ryck. Får se hur det artar sig.
Vee-Eight skrev:Men mitt förslag är att vi hattar igång och tillverkar lager! Vad sägs?
nl1970 skrev:Vee-Eight skrev:Men mitt förslag är att vi hattar igång och tillverkar lager! Vad sägs?
Men, ska den inte vara luftlagradeller det är ju inte armen ni snackar om nu
Kan man ha två kul/rulllager i varje ände av släden i stället för att den ska vara luftlagrad?
Vee-Eight skrev:Håll i hatten gott folk, för nu har undertecknad fått upp farten. It is not the trafik who dödar, utan it is the fart, som engelsmannen sa. Pga ekonomiska struligheter så har det dragit ut på tiden, men nu är vi på banan igen. Jag har nu vart på brädgår´n;
Fortsättning följer!
paa skrev:Hur går det med fortsättningen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster