Moderator: Redaktörer
overture skrev:Jag hade tänkt mig få tag i ett Rotel 1080 men den nya versionen som finns på markanden nu verkar ju ingen rekommendera.
overture skrev:Så, vad finns i produktion idag, år 2008 som är värt att köpa för att driva ett par toppar? Finns det några alternativ i de billigare prisklasserna över huvud taget?
overture skrev:Jag var tvungen att ta en titt runt och hittade lite klenare pjäser som jag tror ändå kan duga tills man har råd med bättre. Skulle vara intressant att höra om ngn har koll på följnade:
quad 909
thule PA150
nad c272
Kaffekoppen skrev:Hittar du inget 2x200 är det ju aldrig fel att brygga 2 mindre stereosteg och få 2 monoblock....
Kaffekoppen skrev:Gör narr av mig bara.... visst, jag missade dunderköpet av PA-9, men gjorde istället ett hyffsat klipp på mitt Sansui B-2101 (mest eftersom folk inte verkar ha en aning om att de gjorde rätt fina saker och att de numera verkar ha försvunnit från den nordiska marknaden).
Utan tvekan det bästa köp jag gjort!
Lyssna på? Det brummar faktiskt ingentingpaa skrev:Skulle vara kul att lyssna på någon gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster