Finns det någon som vill förklara varför och hur? Kan man ha vanliga kondingar också?

Moderator: Redaktörer
skrutten skrev:Klart man kan ha MKP kondingar. Varför skulle det inte fungera?
Men jag skulle aldrig lita på ett schema där det står mF så där här och var
LTA skrev:De e vel de.
Luga skrev:Jag tror nog att ni kan ha förtroende för den person som ritade schemat, förutsatt att det är gammalt.![]()
LTA skrev:Mja, jag tror nog att jag använder mig av det här schemat (hittar ju inte det andra med 6SL7 eller liknande).
Knepigt det där med scheman - alltid ska det vara nått knas. Vi tar "m" för micro och kör på... ...tror jag.
MartinX skrev:Alt Gr + m det resulterar i ett helt korrekt µ
Kan inte begripa att ingen känner till detta.
MartinX skrev:Jag vill bara passa på att tipsa om den eminenta tangentkombinationen
Alt Gr + m det resulterar i ett helt korrekt µ
Kan inte begripa att ingen känner till detta.
µµµµµ titta funkar i alla storlekar!
soundbrigade skrev:Hur är det .. ursäkta LTA att fi hajj-jackar din tråd ... dem Ohm, Pi och andra skitsymboler? Rho, theta, epsilon .... Jga kan ju skriva русска men det är väl bara jag som installerat stöd för slaviska språk.
soundbrigade skrev:Hur är det .. ursäkta LTA att fi hajj-jackar din tråd ... dem Ohm, Pi och andra skitsymboler? Rho, theta, epsilon .... Jga kan ju skriva русска men det är väl bara jag som installerat stöd för slaviska språk.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 235 gäster