Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Den brukar vara i april och anordnas av Hififorum. Vi får se vad som kommer. Bernt är ju inte moderator längre, men han kanske är sugen att dra i trådarna ännu en gång. Jag håller denna sammankomst som en av de roligaste under året.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Den brukar vara i april och anordnas av Hififorum. Vi får se vad som kommer. Bernt är ju inte moderator längre, men han kanske är sugen att dra i trådarna ännu en gång. Jag håller denna sammankomst som en av de roligaste under året.
Finns det gubbs som är beredda att stötta så det blir träff??? Vi är ju många som bor i häradet som vill vara med och kan dra vårt strå till lasset. Bernt behöver ju inte kämpa själv. JUH!
Vee-Eight skrev:Det har ställts frågan i klubbstugan AV om ngn har en lokal på lut. Jag skrev att vi kollar möjligheterna i Trollhättan och Vänersborg.
soundbrigade skrev:Vee-Eight skrev:Det har ställts frågan i klubbstugan AV om ngn har en lokal på lut. Jag skrev att vi kollar möjligheterna i Trollhättan och Vänersborg.
Folkets HUs i Vbg vore fint (men dyrt). Kollar någon lokalitet ute vid bilprovningen (i Vbg).
LarsR skrev:Är det för dyrt så ska man ge ett förslag på vad man är villig att betala. Är det inte orimligt och att lokalen inte bokas av någon annan så borde de gå med på det!
(Marknadsekonomi!)
avr7000 skrev:Jag har en krok ute på Högskolan Trollhättan i samma ärende... tänk om...
Kaffekoppen skrev:DIY-träffen i Göteborg som hf anordnat är ju verkligen en tradition vi får hoppas håller i sig!
avr7000 skrev:Absolutituuuut... blir den av kör vi naturligtvis inget här, men det är ju bra med en backuplösning om den inte blir av! Träffas vill vi ju!
Kaffekoppen skrev:DIY-träffen i Göteborg som hf anordnat är ju verkligen en tradition vi får hoppas håller i sig!

Vee-Eight skrev:En i-Pod inbyggd i ett lättmargarinpaket?![]()
Naqref™ skrev:... Men vi kan väl säga att det blir en lätt & lagom anläggning.![]()
Vee-Eight skrev:Jag har lite småkoll på HF.
kanon - ska vi kanske lägga upp förslag vad vi skulle vilja ha med oss om vi får komma?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster