Moderator: Redaktörer
ronnyx skrev:Ja det är klart 110 volt ska det naturligtvis vara. Och jag har efter Sannys råd om en trafo hittat en omvandlare som ser mycket bra ut på Kjell&co. Den kostar 399 kr och då kan man använda medföljande USA kabel till Omvandlaren.
Den där är med på deras senaste reklamblad, tror den är lite nedsatt i pris också.DrFunk skrev:ronnyx skrev:Ja det är klart 110 volt ska det naturligtvis vara. Och jag har efter Sannys råd om en trafo hittat en omvandlare som ser mycket bra ut på Kjell&co. Den kostar 399 kr och då kan man använda medföljande USA kabel till Omvandlaren.
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=29965723
God helg önskar jag er alla!
Ja om man ser det som ett problem så är det naturligtvis ett problemronnyx skrev:Problemet är väl att man får gå in i själva apparaten för att göra den eventuella omkopplingen. Det finns ingen speciell utanpåliggande omkopplare på den. Annars hade det varit det optimala naturligtvis.
Ibland finns det jumpers, ibland switch, ibland får man löda och ibland går det interonnyx skrev:Om man inte ser det som ett problem kan det vara en enkel match att ändra inne lådan ? Brukar det finnas en switch ?
ronnyx skrev:Det skulle ju kunna vara så att spänningen inte hålls konstant i en billigare omvandlare.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 16 gäster