Fräsning i högtalarlåda i Malmö

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

PekkaJohansson
Popkulturist

Fräsning i högtalarlåda i Malmö

Inläggav PekkaJohansson » 2008-02-28 17:39

Jag ska byta element i ett par högtalarlådor som befinner sig i Malmö. Innan det kan göras krävs att man fräser ur lådorna för ett något större baselement. Finns det någon på detta eminenta forum som känner till en snickare i Malmö som kan vara behjälplig med detta arbete?

Med vänlig hälsning

Pekka
Kan inte leva utan pop

Användarvisningsbild
TygelBy

Re: Fräsning i högtalarlåda i Malmö

Inläggav TygelBy » 2008-02-29 13:48

PekkaJohansson skrev:Jag ska byta element i ett par högtalarlådor som befinner sig i Malmö. Innan det kan göras krävs att man fräser ur lådorna för ett något större baselement. Finns det någon på detta eminenta forum som känner till en snickare i Malmö som kan vara behjälplig med detta arbete?

Med vänlig hälsning

Pekka

Jag brukar använda mig av Träteknik när jag behöver ha gjort något jag inte klarar själv, eller som kräver verktyg/maskiner som jag inte har.

Dom är schyssta och kan fixa det mesta. En hundring eller två brukar jag få betala för lite mer avancerade utsågningar, fräsningar el.dyl.

Ring dom och hör dig för.

/TygelBy

PekkaJohansson
Popkulturist

Inläggav PekkaJohansson » 2008-02-29 13:51

Tack för tipset!

Med vänlig hälsning

Pekka
Kan inte leva utan pop

PekkaJohansson
Popkulturist

Inläggav PekkaJohansson » 2008-03-03 18:01

Aktualiserar tråden eftersom det visade sig att Träteknik inte åtar sig så små jobb. Fler bud, någon?

Med vänlig hälsning

Pekka
Kan inte leva utan pop

Återgå till DIY-forum