Chris_Lymme skrev:Det berör mig överhuvudtaget inte för ni har inget som jag vill ha eller behöver.
Det är inte sant. Hade det varit sant så hade du inte varit kvar här.
Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:V8. Det är dåligt ledarskap att alltid hota med dörren. Det ger en indikation om att du är/blir osäker i din ledarroll.
meanmachine skrev:Du behöver inte hota med sängen eller indragning av lördagsgodis för att barn skall lyssna.
JTarnstrom skrev:Inte fasen påverkar Kaffekoppen debattklimatet negativt (om man nu inte frågar IÖ, förstås... Förhoppningsvis har herrarna kanske rett ut saken med varandra).Tärnström
Kaffekoppen skrev:JTarnstrom skrev:Inte fasen påverkar Kaffekoppen debattklimatet negativt (om man nu inte frågar IÖ, förstås... Förhoppningsvis har herrarna kanske rett ut saken med varandra).Tärnström
Jag tycker mycket om herr Öhman, även om jag inte är överrens med honom i alla sakfrågor. Det är skillnad för mig.
Dahlqvist skrev:meanmachine skrev:V8. Det är dåligt ledarskap att alltid hota med dörren. Det ger en indikation om att du är/blir osäker i din ledarroll.
Vad snackar du för goja? Signaturen V8 är en moderator på ett modererat forum som har en policy (även om man kan glömma det på faktiskt.se ibland). Har konceptet helt gått dig förbi?meanmachine skrev:Du behöver inte hota med sängen eller indragning av lördagsgodis för att barn skall lyssna.
I fallen Chris_Lymme och Subjektivisten är väl inte liknelsen helt uppåt väggarna men jag undrar i mitt stilla sinne vem det är som sköter uppfostran i din familj. Indraget dataspelande för övrigt betydligt mer effektivt än indraget lördagsgodis.
/D
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster