Moderator: Redaktörer
Rullake skrev:phon skrev:Menar du inte Bild&Ljud?
Ljud&Bild är en annan tidning, oftast med ganska få norrmän inblandade .....
Nejdå, nog är det Ljud&Bild. Även fast han är Norrman så skriver han i de svenska tidningarna. Kan ju iofs ha missuppfattat honom
...analytiskt, kallt, kliniskt, och...Rullake skrev:Vill inte gå händelserna i förväg men vad han sa till mig så tyckte han att ljudet var.....
Almen skrev:Det är ju faktiskt 30-årsjubileum för pi60 i år! Hm, det förtjänar nog en egen tråd...
Nattlorden skrev:Almen skrev:Det är ju faktiskt 30-årsjubileum för pi60 i år! Hm, det förtjänar nog en egen tråd...
Det förtjänar en STOR artikel i MÅNGA hifi-tidningar... och egentligen skulle jag nog vilja se den i Ny Teknik också....
Nattlorden skrev:Almen skrev:Det är ju faktiskt 30-årsjubileum för pi60 i år! Hm, det förtjänar nog en egen tråd...
Det förtjänar en STOR artikel i MÅNGA hifi-tidningar... och egentligen skulle jag nog vilja se den i Ny Teknik också....
IngOehman skrev:Men, om man nu skall fira - hur firar man sådant? Tar emot förslag per PM!
danne-k skrev:blev det någon artikel och vad kan jag isåfall hitta den?
IngOehman skrev:Nattlorden skrev:Almen skrev:Det är ju faktiskt 30-årsjubileum för pi60 i år! Hm, det förtjänar nog en egen tråd...
Undrar hur många högtalarmodeller som tillverkas rimligt oförädrade i över 30 år? (Jag räknar alltså inte högtalare som bara behållit ett namn men där allt är ändrat, som Snell typ A och B&W 801.)
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster