Jag funderar vara snål, och köpa moteringssatsen i rå MDF för lacka själv. Har någon gjort det här? Svårt?
Är ju rätt så händigt så jag antar det inte är så svårt.
Moderator: Redaktörer
Om du inte vet hur svårt det är, så är det svårt.subjektivisten skrev:Svårt?
Merkurius skrev:Hade jag köpt nya pi60 hade jag rollat dem mattsvarta som mina basmodulerJag är lite "ska de va, så ska de va, annars fåre va", när det kommer till finish på högtalare
subjektivisten skrev:Ja, hur blir det att rolla dom? Svart är ju en bra färg.
subjektivisten skrev:Annars kan du sänka priset på dina pi60s en del så köper jag dom istället![]()
Som sagt en matt färg är enkel att få till och förlåtande mot nybörjarhänder. Bara se till att man har en bra grund och en fin roller.subjektivisten skrev:Merkurius skrev:Hade jag köpt nya pi60 hade jag rollat dem mattsvarta som mina basmodulerJag är lite "ska de va, så ska de va, annars fåre va", när det kommer till finish på högtalare
Ja, hur blir det att rolla dom? Svart är ju en bra färg.
Annars kan du sänka priset på dina pi60s en del så köper jag dom istället
Alexi skrev:Som sagt en matt färg är enkel att få till och förlåtande mot nybörjarhänder. Bara se till att man har en bra grund och en fin roller.subjektivisten skrev:Merkurius skrev:Hade jag köpt nya pi60 hade jag rollat dem mattsvarta som mina basmodulerJag är lite "ska de va, så ska de va, annars fåre va", när det kommer till finish på högtalare
Ja, hur blir det att rolla dom? Svart är ju en bra färg.
Annars kan du sänka priset på dina pi60s en del så köper jag dom istället
andershelin skrev:Någon skrev tidigare om nackdelarna med just billackerare.....kommer dock inte ihåg vad det var....den personen rekommenderade typ "köksluckslackerare" istället....men då går pianolack bort...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster