Moderator: Redaktörer
mathsg skrev:Kom nyss hem med en låda med c:a 120 Vinyl LP. Bland annat Cream, Beatles, Blue Öyster Cult, Pugh, Blood Sweat & Tears.
shifts skrev:Jag halvkänner Erik Levander och har med hyfsat stor njutning lyssnat på hans första skiva. Hans planerade andrasläpp försvann i en hårddiskkrasch och när han hade lyckats, tack vare givmilda fans, skrapa ihop pengar för att låta någon "rekonstruera" hårddisken fann de bara att musiken var borta. Sen har jag inte hört något mer. Är det där samma skiva eller har han jobbat fram en helt ny? Klart är att jag måste köpa den, dels för att jag tror den är bra, dels för att jag tycker synd om honom samt att det vore kul om den innehöll delar från kraschskivan
kricka skrev:Sällskapets självbetitlade debut på vinyl.
Almen skrev:Frank Zappa, LSO I&II
Bara provlyssnat litet på första CD:n, men det verkar lovande.Tengil skrev:Almen skrev:Frank Zappa, LSO I&II
Vad tycker du om dem
Japp, jag har den. Och anekdoterna är ibland mer skrämmande än roliga...Av ditt citat som du har längst ned på dina inlägg, gör jag antagandet att du läst The real Frank Zappa book, har du detAnnars finns det massor av roliga anekdoter, om hur dessa inspelningar blev till beskrivet i boken.
lazpete skrev:ObZen med Meshuggah, asbra platta.
Skaffade samtidigt denna platta, med Degradead. Till death do us part, bra ung svensk dödsmetall.
Hittade också en gammal Cave, som riktigt bra
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster