soundbrigade skrev:PEGE skrev:Inga problem, har du några diy-stenar, så ta med och berätta lite om dem, gäller även kablar.
Dumma dig nu inte!!! Du fattar vad jag menar!
Förstår inte varför stenar och kablar ska diskrimineras .....
Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:PEGE skrev:Inga problem, har du några diy-stenar, så ta med och berätta lite om dem, gäller även kablar.
Dumma dig nu inte!!! Du fattar vad jag menar!
Frodrak skrev:Om jag inte har något att ställa ut, går det då bra att komma förbi och kika på andras alster, och kanske tjôta lite?
Frodrak skrev:Om jag inte har något att ställa ut, går det då bra att komma förbi och kika på andras alster, och kanske tjôta lite?
PEGE skrev:Datum och plats för HiFiForums DIY-träff 2008..
Den 19/4 på Svartedalssskolan,Hisingen, Göteborg.
Återkommer med klockslag![]()
PG
paa skrev:Undrar varför den här tråden inte ligger under diy-avdelningen?
OlA-68 skrev:Mats Meyer Lie ringde mig angående tid för eventet och jag meddelade honom tid och plats enligt ovan...
det kommer en blänkare i passande numer inför händelsen plus att det blir troligtvis lite pressbevakning
kul eller vad säger ni
Kaffekoppen skrev:Man kanske borde komma, det kan ju som sagt finnas goda bullar...
Det kommer ske!Naqref™ skrev:Kaffekoppen skrev:Man kanske borde komma, det kan ju som sagt finnas goda bullar...
Kanske läge för samåkning i dieselvolvon precis som i helgen som var?
Naqref™ skrev:Det verkar som du är sugen på revansch för förra årets frånvaro.
PEGE skrev:Vi håller på med rumsfördelningen just nu, och du är med Soundbrigade
soundbrigade skrev:
Mina TB:are:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster