Någon som har tips ?
mvh
Moderator: Redaktörer
Smuttigaste lösningen!i skrev:Om "sätta igång" är detsamma som trycka på strömbrytaren så finns det nätströmsgrendosor som sätter på strömmen i alla uttag när ett visst "masteruttag" börjar dra ström.
i skrev:Om "sätta igång" är detsamma som trycka på strömbrytaren så finns det nätströmsgrendosor som sätter på strömmen i alla uttag när ett visst "masteruttag" börjar dra ström.
Kristian skrev:i skrev:Om "sätta igång" är detsamma som trycka på strömbrytaren så finns det nätströmsgrendosor som sätter på strömmen i alla uttag när ett visst "masteruttag" börjar dra ström.
Intressant även för mig!
Har någon tips på var man kan hitta dylika?
i skrev:Kristian skrev:i skrev:Om "sätta igång" är detsamma som trycka på strömbrytaren så finns det nätströmsgrendosor som sätter på strömmen i alla uttag när ett visst "masteruttag" börjar dra ström.
Intressant även för mig!
Inte på rak arm, men jag har sett dom på flera ställen (som jag tyvärr inte kommer ihåg...).
i skrev:i skrev:Kristian skrev:i skrev:Om "sätta igång" är detsamma som trycka på strömbrytaren så finns det nätströmsgrendosor som sätter på strömmen i alla uttag när ett visst "masteruttag" börjar dra ström.
Intressant även för mig!
Inte på rak arm, men jag har sett dom på flera ställen (som jag tyvärr inte kommer ihåg...).
Hittade ett på Klas i sjön.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 236 gäster