Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
avr7000 skrev:Larsen 4 bok och Larsen 6 lönn ser relativt lika ut på håll...
Jag skall ta bilder på mina båda par bredvid varandra så får du se...
Mvh
Stefan
Se föregående sida i denna tråd....mapem skrev:Är det riktigt faner eller fusk på 6:orna? (4:orna har fuskfaner har jag förstått)
Mina vita står hos Kent och väntar...Naqref™ skrev:Alla Larsen 6 har faner, även de som är vita och svarta.
Kontakthållaren ser groteskt stor ut, inte för att den är så stor utan för att L6 är mindre än de flesta tror. Många säger när de ser den för första (eller andra) gången - Var de inte större?!
celef skrev:så bra, då har nu ju inget annat alternativ än att flytta ner brunnen till botten
Naqref™ skrev:Kontakthållaren ser groteskt stor ut, inte för att den är så stor utan för att L6 är mindre än de flesta tror. Många säger när de ser den för första (eller andra) gången - Var de inte större?!
Nattlorden skrev:Naqref™ skrev:Kontakthållaren ser groteskt stor ut, inte för att den är så stor utan för att L6 är mindre än de flesta tror. Många säger när de ser den för första (eller andra) gången - Var de inte större?!
Storleken är väl ingen problem. Utseendet på kontakthållaren är däremot grotesk... samt placeringen - både över skarvar... och inte infälld... Det där hade sett slarvigt ut på ett hemmabygge... ser censur ut på en köpehögtalare.
IMHO
Naqref™ skrev:celef skrev:så bra, då har nu ju inget annat alternativ än att flytta ner brunnen till botten
Beställer du ett par då?
Erik_Johansson skrev:Hellre terminalerna där dom sitter än en extra femhundring eller mer i pris för högtalarna (extra håltagning, kabeldragning, etc) tycker jag.
John är en hejare på att få ut grejer till ett pris långt under vad de borde kosta med sådan elementbestyckning och så förhållandevis svårbyggd låda.
Naqref™ skrev:Här står de inte direkt mot en vägg utan mot en bokhylla.Det är inte optimalt alla gången men eftersom bokhyllan var så välfylld så trodde jag det skulle gå bra och det gjorde det verkligen.
Beställer du ett par då?
Hellre terminalerna där dom sitter än en extra femhundring eller mer i pris för högtalarna (extra håltagning, kabeldragning, etc) tycker jag.
John är en hejare på att få ut grejer till ett pris långt under vad de borde kosta med sådan elementbestyckning och så förhållandevis svårbyggd låda.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster