Detta försök slutade någorlunda bra då jag i ett försök att göra minimalistisk design skapat ett steg som gärna började självsvänga och brinna upp. Learning by burning

Nu har jag samlat nya krafter och designat ett nytt kort;

Principen är samma som det första men jag har valt att dela upp kretsarna 3 och 3. Om man vill så kan man använda ett kort/kanal, eller bryggkoppla 2 kort och få ut mera effekt.
IC4, 5 och 6 med kringkomponenter har ersatt trimpottarna. Dessa är op-ampar som används för att hålla nere dc-nivån på utgångarna och det funkar hur bra som helst. Högsta uppmätta DC-nivån är 1,7mV vilket är väl inom gränserna.
Jag har även valt att göra kortet hålmonterat denna gång, då jag har bytt jobb och inte har lika roliga maskiner att leka med som sist. Nedan följer lite bilder på monterat kort. Sorry för bilderna men kameran har lagt av vilket innebär att ni får nöja er med mobil-bilder.
Suddig närbild 1:

Suddig närbild 2:

Suddig översiktsbild:

Detta kort har spelat ca 20 timmar nu utan problem! Ljudet är underbart trots det små kassa Panasonic-talarna som den driver för tillfället. Ska koppla in dom till mina Canton LE109 snart och räknar med att det kommer låta ännu bättre

Detta var allt för stunden, hoppas att det var lite intressant!
Mvh Calle.