Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Intressant fråga. // N* undrar varför A* påpekar och frågar något dylikt som påverkar sin omgivning på detta sätt
med både formulering och övrig tankeverksamhet?
EngelholmAudio skrev:I övrigt helt vansinnig fråga då jag tror vi kan få svårt att "vikta" värmen, känsligheten oc
mänskligheten. Hur många "Tack" skall man säga för att vara "a perfect 10", Audiomaniker?
Jag skriver för många inlägg på HF för att veta vilket du syftar på.Audiomanikern skrev:EngelholmAudio skrev:I övrigt helt vansinnig fråga då jag tror vi kan få svårt att "vikta" värmen, känsligheten oc
mänskligheten. Hur många "Tack" skall man säga för att vara "a perfect 10", Audiomaniker?
- TackA* gör för din komplimang: I övrigt helt vansinnig fråga då detta var exakta A*vsikten!
Vill även framföra den djupaste beundraden inför ditt senaste , magnifika inlägg på HF.nu samt
gratulera dig EA till de stora framgångar som din skicklighet i h-talarkonstruktion framförbringat!
Känner stor stolthet i att härmed ha möjlighet att kunna tillhöra de lyckliga fåtal som förunnats
1st EA-fråga, tack! Att få en EA-fråga är en unnest ett unikum, men nu längre ej EA´s delikata
sinne med A*´s simpla ord smutsas ska, utan tackA* vill din ödmjukhet samt förundras inför din
storhets storhet, darrande tackA* dig samt skynda snabbt vidare till sitt svar... tack!
Hur många "Tack" skall man säga för att vara "a perfect 10", Audiomaniker?
- Tillräckligt (många (med tack!))
Mvh A*
Bill50x skrev:Om ett antal personer, som jag har förtroende för, rekommenderar en apparat så lyssnar jag gärna
på denna. Om apparaten kommer från ett företag jag tror mig veta är seriösa och kunniga, återigen
kan jag tänka mig lyssna om apparaten i övrigt uppfyller mina önskemål. Går jag till en handlare som
jag litar på och denne kan erbjuda mig att lyssna på lite olika alternativ - fine. Men det är min hörsel
och min uppfattning som avgör. Kriteriet är att det ska låta "riktigt" med den musik som jag lyssnar på.
Då bryr jag mig ärligt talat inte om några mätdata, även om jag vet att det finns fällor i detta.
EngelholmAudio skrev:Vilken är den EA-fråga jag ställt till dig?
EngelholmAudio skrev:Kan ta per PM...men nått säger mig att du hellre skriver i offentlighetens ljus?
EA´s i sitt näst senaste inlägg skrev:Hur många "Tack" skall man säga för att vara "a perfect 10", Audiomaniker?
A*udiomanikern i sitt näst senaste (exkl detta) inlägg skrev:Hur många "Tack" skall man säga för att vara "a perfect 10", Audiomaniker?
- Tillräckligt (många (med tack!))
Ranefjord skrev:Föresten är jag med i Subjektivistmaffian?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster