Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Jag vill nog ha 2 till
Fast helst skulle jag vilja att man gjorde en batch med 18ohms impedans
Alexi skrev:Ja undra hur många vi måste beställa för att kunna realisera det.Kaffekoppen skrev:Fast helst skulle jag vilja att man gjorde en batch med 18ohms impedans
Bra då kan väll Larsen, Hifikit & Bremen ta 600st var så kan vi glada dela på de övriga 200Naqref™ skrev:Alexi skrev:Ja undra hur många vi måste beställa för att kunna realisera det.Kaffekoppen skrev:Fast helst skulle jag vilja att man gjorde en batch med 18ohms impedans
2000st. Det är nämligen den minsta order man kan klara sig undan med från Tymphany för att få handla av dom och därmed den minsta beställningen som krävs för att få ett specialelement.
celef skrev:2000
kan inte faktiskt.se gå in å lägga en order på 2000st ct62-diskanter istället?
niklas skrev:Men alltså, antingen är man med på ett gruppköp eller också struntar man i det. Det går inte att lägga en beställning "om bara" "ifall" "kanske" "såtillvida", osv. Vem ska annars betala för de beställda elementen om inte beställaren vill ha dom för att t.ex. frakten blev dyrare än beräknat? Alla som är med på gruppköpet delar på alla ev. rabatter, på samma sätt som man delar alla ev. oförutsedda utgifter.
Alexi skrev:Om priset inte blir lägre inkl frakt än hifikit tror jag nog det hela läggs ner.
Alexi skrev:Att anmäla sitt intresse, betyder inte att man skrivit något kontrakt i blod. Bara att hoppa av eftersom jag antar att inget kommer beställas utan att pengar satts in på något konto.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 248 gäster