Moderator: Redaktörer
Naqref™ skrev:IngOehman skrev:
PS. Suveräna byggen! Suveräna fotografier! Sorgligt att jag inte var där.Missade det helt. Hur annonserades mötet?
Både här och på hf.nu med stor text. Du kunde säkert åkt med KK och PS. Vore trevligt.
Bara för att jäklas blev jag lite sugen på att radera det här inlägget eftersom det var så OT och föra tillbaks dig till 666petersteindl skrev:Gudars,jag hade det stora odjurets tal angående antal inlägg så det är bäst att skynda sig förbi.
![]()
PS
Naqref™ skrev:IngOehman skrev:
PS. Suveräna byggen! Suveräna fotografier! Sorgligt att jag inte var där.Missade det helt. Hur annonserades mötet?
Både här och på hf.nu med stor text. Du kunde säkert åkt med KK och PS. Vore trevligt.
soundbrigade skrev:profbd skrev:här var det fikastämning med en hel massa skummisar
bild stulen
Ja fy fan vilket slödder det stod där. Titta på den där seriemördartypen längst fram och de där torped-skummisarna längst bak i kön... jag ryser.
Edit: Det är ju för fasen jag!!!!!Så djävla stor mage har jag väl ändå inte!!!!!
celef skrev:är det inte johny grenander
avr7000 skrev:Å den här....
-nästan i klass med systembolagsbilden från Trollhättan som Peter inte har visa ännu...
Inköp av frukost och Chilli innan avfärd till Almen.
Stefan
JTarnstrom skrev:Påminner om scenen i Rätta virket när astronauterna är på väg ut till startplattan... Gick de i slow motion också?
paa skrev:Mikrofonen som användes för mätning var en i alla fall en rundtagande DPA av ganska ny modell. Jag har för mig att han sa att den kostade ca 3500:- och att den var bättre än Behringers. Han upplyste om att han kan kan köra fram kalibreringskurvor för t.ex Behringer-mickar, eftersom han har en riktigt kalibrerad mätmikrofon.
Almen skrev:JTarnstrom skrev:Påminner om scenen i Rätta virket när astronauterna är på väg ut till startplattan... Gick de i slow motion också?
Mer samma scen i Monsters, Inc.!![]()
dawen skrev:Kan den ha hetat DPA 4090 kanske?

JTarnstrom skrev:
Påminner om scenen i Rätta virket när astronauterna är på väg ut till startplattan... Gick de i slow motion också?
JTarnstrom skrev:Kolla in de sammanbitna minerna, målmedvetenheten, de är på väg mot något mycket större än dem själva, för mänsklighetens bästa. De lämnar fruar och barn bakom sig för att bege sig ut i det okända - hifi-träsket.
celef skrev:vem är det som går mellan vad jag tror är naqref och ola-68?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster