Bra, nu är vi rätt kurs igen ....
Ed. Vill berätta lite ...
Jag tycker att DIY-träffen är en av många höjdpunkter, och den åsikten delar jag med andra. Att jag hackat så på alla och envar för att försöka hålla stadig (bild)kurs beror på att intresset för träffen har varit stort långt utanför Göteborgs upptagningsområde och att det borde komma in maximalt med foton och intryck så att gubbsen och grabbsen i Östersund, Lule, Ume och Pite fick sin beskärda del.
Det har heller inte varit min mening att dissa (lärt mig ett nytt ord, undras om jag använder det rätt - diskvalificera betyuder det va?) Träffledningen med Pac i spetsen utan jag gav uttryck för en idé (konstruktiv kritik) om att rumsfördelningen och skulle göras lite med hänsyn taget till vad och hur det ska spelas. Det kan vara svårt att få fin balans mellan ett bautasystem som går ner till 5Hz och en liten lådda med Fostex FE83, för att hårdra det lite. Å andra sidan kan ju besökrna också bjuda till och inte bara vara där det spelas HÖGT utan också besöka rummen där man lirar tyst och stilla, men sånt går ju inte att styra.
Vad är då min konklusion - har jag trampat folk på tårna ber jag om ursäkt för mitt klmpande men jag har inte avsett att var dum, dryg eller hygga efter någon.
Att bara prata med dem som tycker som en själv är grundreceptet för att bli riktigt dum i huvudet.
Bo Rothstein, professor i statsvetenskap