Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Utan att ens försöka låta präktig så har vi väl vant oss att det låter bra, det är liksom konstaterat och det stadiet har liksom passerats.
celef skrev:Utan att ens försöka låta präktig så har vi väl vant oss att det låter bra, det är liksom konstaterat och det stadiet har liksom passerats.
skumt uttalande, en pryl kan ju låta mer eller mindre men fortfarande bra. jag tror däremot att kompisrelationerna kan göra det svårt att uttrycka "kritik"; kalle som gör så goda mackor och är så rolig, hans banankontakter vill jag ju inte kritisera...
celef skrev:Utan att ens försöka låta präktig så har vi väl vant oss att det låter bra, det är liksom konstaterat och det stadiet har liksom passerats.
skumt uttalande, en pryl kan ju låta mer eller mindre men fortfarande bra. jag tror däremot att kompisrelationerna kan göra det svårt att uttrycka "kritik"; kalle som gör så goda mackor och är så rolig, hans banankontakter vill jag ju inte kritisera...
Kaffekoppen skrev:Erik satte Peter S i soffan med direktiven att "nu vill jag ha ditt ärliga omdöme, inga krussiduller utan ett omdöme som jag kan lära mig av och som kan leda till att jag kan förbättra och förfina" - och då får man det!
profbd skrev:skötte inte nag det avsomnade forumet?
profbd skrev:
skötte inte nag det avsomnade forumet?
Näe. Det var Knoppen och Gulbrandsen jr.
celef skrev:halva sånna där mbl-are monterade på en vägg måste låta synnerligen bra
Kaffekoppen skrev:celef skrev:halva sånna där mbl-are monterade på en vägg måste låta synnerligen bra
Du menar liksom en halvsfärisk utstrålning från vägg?
Det är ju rätt enkelt: Lyssna på påskgodis/frukostmat.
Då kommer du nog rätt nära, och dessutom är ägg gott
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 20 gäster