jag skall sova på hur många, men minst 4 st

Moderator: Redaktörer
viggen skrev:Bullit vad kör du på sekundärsidan, 2x24v? sen beror det ju på hur pass fina kondingar mm man vill ha.....men jag skulle väll gissa på att det kostar från ca 1500kr/kort om man räknar med strömförsörjning.
Låter bra detrikkitikkitavi skrev:Kaffekoppen, det skall väl inte vara några problem att löda några LM3886?
Det är stora, fina, feta paddar...
Bullit skrev:Japp det skulle gå att driva en LM3886 ytterligare med den matningen.
Jag har aldrig fått betala mer än den summan som anges hos PCBcart.com, så jag vet inte hur dom gör med momsenBilliga är dom i alla fall, och bra kvalité och service!
Kaffekoppen skrev:Låter bra detrikkitikkitavi skrev:Kaffekoppen, det skall väl inte vara några problem att löda några LM3886?
Det är stora, fina, feta paddar...
Jag tar 8 kort jag med, vem vet.. man kommer kanske tycka det här är kul
Piotr skrev:Vart ligger firman och hur stora orders har du beställt tidigare?
Över 500kr via posten = moms och tullavgift om det kommer utifrån EU.
/Peter
rikkitikkitavi skrev:jo. tur kan man ha. men man budgeterar för otur![]()
Iofs spelar det ingen roll för totalkostnaden om priset per kretskort är 30 eller 37,5 SEK / st. Däremot bör alla här vara medvetna om det, så det inte blir gnäll i efterhand. Bara en tanke.
Hyvens att du ordnar detta
Man blir ju bara så glad över sånt härBullit skrev:Klart att jag hjälper till med detta, det är ju det som gör DIY så kul
Rydberg skrev:Har har ett par 500VA transformatorer liggande 2*41V, kan det funka? I så fall är jag också intresserad av kort o komponenter.
Piotr skrev:Rydberg skrev:Har har ett par 500VA transformatorer liggande 2*41V, kan det funka? I så fall är jag också intresserad av kort o komponenter.
Blir för hög spänning.
Har själv flera olika som ligger på gränsen.
Klart man kan ju alltid ta ner spänningen men det kostar ju värmeförluster.
/Peter
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], FredrikO och 8 gäster