Kaffekoppen skrev:Jag vill nog också ha 12st med det prisläget som är nu. Då kan jag pajja några med
Så har KK gått om mig igen...

Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Jag vill nog också ha 12st med det prisläget som är nu. Då kan jag pajja några med
Ja, borde man inte kunna få tag på både kondingar och trafo billigare om man köper 100+?legoart skrev:Är också intresserad av ett eventuellt gruppköp av de större/dyrare komponenterna.
Bullit skrev:Svante. Ja jag har länkat till det någonstans men här kommer det igen: www.leetmaa.se/misc/PA150DC-R2.pdf
Ok listan än så länge, kommer att uppdatera med tiden. Låter det va en vecka eller så innan jag lägger beställningen.
Bullit: 4 st
viggen: 16 st
lum: 8 st
radelius: 4 st
rikkitikkitavi: 8 st
Piotr: 8 st
McFlippaFlaster: 14 st
Kaffekoppen: 8 st
Pelle1987: 6 st
Stef: 4 st
Svante: 10 st
legoart: 4 st
Ceder: 4 st
braljud: 4 st
n3mmr: 8 st
Totalt: ca 110 st!! Härligt gubbs
Pris just nu: ca 24 kronor/kort + frakt!!!
Kom ihåg, ju fler kort ju billigare blir det!
Kaffekoppen skrev:Hade jag gjort ett gruppköp hade jag velat ha pengarna innan beställning, man vet aldrig vad som händer annars...
Bullit skrev:För dessa kort som jag har idag betalade jag ca 1000 pix för 10
braljud skrev:hassez skrev:Bullit skrev:För dessa kort som jag har idag betalade jag ca 1000 pix för 10
Jag tycker du kan lägga på dessa 1000 kronor på totalpriset, det blir ju bara en tia per kort.
Då får du lite av utvecklingskostnaden betald.
Instämmer
Kaffekoppen skrev:OT
Jag kan hålla i ett gruppköp på kringkomponenter förutsatt att någon mer kunnig ger mig en rejält förberedd inköpslista. Se köpa in saker är jag duktig på, men att veta vad som behövs är det rejält sämre med
Bullit skrev:Priset ni ska betala minimum blir 30kr/kort + 30kr i frakt. Detta fär att täcka upp momsen som jag antagligen åker på att pröjsa. Om ni vill bidra lite extra för besväret och utvecklingen, det lämnar jag upp till er.
Bullit skrev:
Priset ni ska betala minimum blir 30kr/kort + 30kr i frakt. Detta fär att täcka upp momsen som jag antagligen åker på att pröjsa. Om ni vill bidra lite extra för besväret och utvecklingen, det lämnar jag upp till er.
rikkitikkitavi skrev:fråga:
korten är genompläterade?
Orsaken är den att jag funderade på att montera de mindre elektrolyterna (C7-C10, C13-C16) på undersidan.
Användare som besöker denna kategori: blekfet och 12 gäster