Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag tyckte priset var lite högt så jag gjorde en liten koll med några av dom ställen jag handlat ifrån tidigare, fick idag priset 120kr/st inkl.moms från leverantör inom EU. Med frakt borde det inte bli över 150kr/st.
Alexi skrev:Jag tyckte priset var lite högt så jag gjorde en liten koll med några av dom ställen jag handlat ifrån tidigare, fick idag priset 120kr/st inkl.moms från leverantör inom EU. Med frakt borde det inte bli över 150kr/st.
Alexi skrev:Jag har bara fått mail med pris idag. Som maarten säger så kan det vara att hifikit vill lägga sig i och hindra parallelimport, om det blir jag som kör så är det en bra stund kvar till deadline, kanske mitten av juni tidigast om moltarna ska hinna med. Men det riskerar då att dra ut på tiden till augusti. Jag är bortrest hela juli. Annars kanske vi tar och kör 250st nu och så 250 till i höst med molt och andra forum. Det beror ju på intresset.
Om du känner att det blir för mycket så kan jag vara behjälplig/ta över. Vi kan väll se hur det hela utvecklar sig.Maarten skrev:Vem är nu villig att åta sig beställning och administration?
Inte för jag förstår vad dom menar med 4 parcels dock.The weight is appr. 350 gram, so we'll need 4 parcels to get everything shipped.
The freightcosts for 250ps will be appr. € 135,- +moms
Alexi skrev:Om du känner att det blir för mycket så kan jag vara behjälplig/ta över. Vi kan väll se hur det hela utvecklar sig.Maarten skrev:Vem är nu villig att åta sig beställning och administration?
Jag fick pris på frakt idag. Verkar bli väldigt billigt:Inte för jag förstår vad dom menar med 4 parcels dock.The weight is appr. 350 gram, so we'll need 4 parcels to get everything shipped.
Ja, måste vara någon viktgräns, förstod mera inte varför dom separerar till 4, dom motiverar det bara med att varje element väger 350g. Känns som det finns något underförståt i stycket jag inte förstårUrSv skrev:Alexi skrev:Om du känner att det blir för mycket så kan jag vara behjälplig/ta över. Vi kan väll se hur det hela utvecklar sig.Maarten skrev:Vem är nu villig att åta sig beställning och administration?
Jag fick pris på frakt idag. Verkar bli väldigt billigt:Inte för jag förstår vad dom menar med 4 parcels dock.The weight is appr. 350 gram, so we'll need 4 parcels to get everything shipped.
4 parcels = 4 paket
Alexi skrev:Om du känner att det blir för mycket så kan jag vara behjälplig/ta över. Vi kan väll se hur det hela utvecklar sig.Maarten skrev:Vem är nu villig att åta sig beställning och administration?
Vee-Eight skrev:Jisses! Kan bli hur skoj som hellst!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 249 gäster