Moderator: Redaktörer
Ska vi försöka hålla oss till en diskussion baserat på argument min käre Subjektivist?subjektivisten skrev:Ja, och hade du kollat upp Randi's historia så vet du exakt vad han har sysslat med i 30 år nu. Men, det verkar som du skippat det?
Rundberg skrev:För att tydliggöra: Jag är väldigt positiv till att Randi försöker avslöja charlataner, men det är ju inte de som exponeras it Million dollar challenge. De som vet att de ljuger ställer ju inte upp på utmaningarna!
KarlXII skrev:Rundberg skrev:För att tydliggöra: Jag är väldigt positiv till att Randi försöker avslöja charlataner, men det är ju inte de som exponeras it Million dollar challenge. De som vet att de ljuger ställer ju inte upp på utmaningarna!
Intressant observation! Jag håller med.
meanmachine skrev:Rundberg. Jag håller med dig. Randi är lika mycker kolsupare som den andra parten. Här på faktiskt framstår han annars ofta som en lite gud. Tråkigt.
Rundberg skrev:Den del av JREFs arbete jag har ifrågasatt effekten av är "the Million Dollar Challenge", framgick inte det? De som ansöker och som kommer ända till testfasen är sällan eller aldrig de som borde exponeras.
subjektivisten skrev:Ja, och hade du kollat upp Randi's historia så vet du exakt vad han har sysslat med i 30 år nu. Men, det verkar som du skippat det?
subjektivisten skrev: Ja, vad sa jag nyss? Att du kanske skulle kolla upp Randis historia, där han varit med oannonserat och visat vilka pajaser det är. Sen så anser jag att vissa håller sig undan Randis prov visar precis vad dom är, vidriga tjuvar.
subjektivisten skrev:Att hålla ton är svårt om man ständigt är påhoppad. Speciellt när många tar alla tillfällen i akt att göra en höna av en fjäder.
Vem är det som gör en höna av en fjäder egentligensubjektivisten skrev:Nej, tycker det är trist när folk svartmålar någon som gör ett bra arbete på grunder som är lösa.
subjektivisten skrev:meanmachine skrev:Rundberg. Jag håller med dig. Randi är lika mycker kolsupare som den andra parten. Här på faktiskt framstår han annars ofta som en lite gud. Tråkigt.
Skitsnack. Har du någon som helst koll överhuvudtaget?
Sen så anser jag att vissa håller sig undan Randis prov visar precis vad dom är, vidriga tjuvar
celef skrev:jag fattar inte varför det är så viktigt att motbevisa dyrkablars och andra hifitillbehörs eventuella effekter, om dessa prylar skänker glädje till köparna vari ligger då problemet?
celef skrev:
jag fattar inte varför det är så viktigt att motbevisa dyrkablars och andra hifitillbehörs eventuella effekter, om dessa prylar skänker glädje till köparna vari ligger då problemet?
Magnuz skrev:celef skrev:
jag fattar inte varför det är så viktigt att motbevisa dyrkablars och andra hifitillbehörs eventuella effekter, om dessa prylar skänker glädje till köparna vari ligger då problemet?
När det gäller hifiprodukter spelar det förstås knappast någon större roll.
subjektivisten skrev:Nej, tycker det är trist när folk svartmålar någon som gör ett bra arbete på grunder som är lösa. Rätt simpelt.
meanmachine skrev:Rundberg. Jag håller med dig. Randi är lika mycker kolsupare som den andra parten. Här på faktiskt framstår han annars ofta som en lite gud. Tråkigt.
meanmachine skrev:Yes. Men att motverka hifi är lite töntigt som att motverka Armani
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster