Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
celef skrev:fan va fräckt, sånna vill jag ha, vet du om dom kom infärgade från mineralullsfabriken eller är det carlssonfabriken som har gjort något?
Naqref™ skrev:Det var det åtminstone. Det är inte jag som tilldelar namnen på komponenterna så då blir det vad det blir. Här är D21 en bas och D11 en diskant.
paa skrev:Jaså, vad heter han som bestämmer då?
FS skrev:Är plastfilmskondensatorer likvärdigt med HIFI KITs polypropylenkondensatorer?
Naqref™ skrev:FS skrev:Är plastfilmskondensatorer likvärdigt med HIFI KITs polypropylenkondensatorer?
Jess!
paa skrev:
Mängdläran skulle sagt att polypropylenkondensatorer är en delmängd av plastfilmskondensatorer.
-distortion- skrev:Vad blir det för pris på't ungefär om man handlar sakerna på nån lämplig butik? Har inte sett det skrivet och orkar inte räkna..
avr7000 skrev:Kul att de är klara....
Nu hamnar man i ett dilemma![]()
Jag har alla prylar och element hemma men mina OA50 skall lackas... skall jag plocka ihop dem och riskera att de som så många av mina andra projekt aldrig blir riktigt färdigställt... eller skall jag stålsätta mig och faktiskt dra på några lager vit lack innan jag monterar ihop dem.![]()
Stefan
avr7000 skrev:... eller skall jag stålsätta mig och faktiskt dra på några lager vit lack innan jag monterar ihop dem.![]()
lemmts skrev:Fantastiskt kul Nagref att du tar dig all tid och gör alla dessa uppgraderingssatser.
En samvetsfråga: vågar/vill du säga hur 50LE-uppgraderingen står sig mot den senaste från SCC (var det OA50.3)?
Naqref™ skrev:avr7000 skrev:... eller skall jag stålsätta mig och faktiskt dra på några lager vit lack innan jag monterar ihop dem.![]()
Lackerade halvfärdiga objekt är lättare att avyttra än olackerade dito.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster