Moderator: Redaktörer
Laila skrev:Britt-Gunnar skrev:schmutziger skrev:Britt-Gunnar: njae,tror nog mer på:
.A Diana Krall
.F Infected Mushroom
nja vi kan väl mötas halva vägen då:
A: Michael Bolton
F: Infected Mushroom
Vem fan är Michael Bollton ?
Laila skrev:Britt-Gunnar skrev:schmutziger skrev:Britt-Gunnar: njae,tror nog mer på:
.A Diana Krall
.F Infected Mushroom
nja vi kan väl mötas halva vägen då:
A: Michael Bolton
F: Infected Mushroom
Vem fan är Michael Bollton ?
schmutziger skrev:Britt-Gunnar: njae,tror nog mer på:
.A Diana Krall
.F Infected Mushroom
petersteindl skrev:Undrar varför det inte finns ett vettigt inlägg på fredag kvällar?
A: Jag lyssnar på musik![]()
F: Jag dränker mina sorger i vin
48IDA skrev:.A Dem
.F Dem
Laila skrev:Inget fel i att vara en glad optimist.
rexq skrev:Ino Audio?
sen blandar IÖ jävligt goda GT!
mats skrev:Vi mäta mäta(trevligt, mysigt och bra ljud
Dem: trevligt o mysigt, bra ljud.
Jag gillar fikastämning i den mån jag känner till den. Tror fikastämning att man skall respektera varandra inte håna varandra osv.
Jag kan ju skriva också (efdtersom en skrev Jorma som Gud) Vi kontrar
Vi: Ingvar Öhman den allsmäktige
Varken Ingvar eller Jorma är några gudar, de har inte tid. Dels håller Ingvar på med sina högtalare o annat och Jorma med sina fina kablar.
Jag kan tramsa men jag anser att denna tramsiga nagg mellan forumen är mycket tramsigt. Är väl bara kul att det finns lite olika inriktningar och anser att vi borde samla våra krafter mot det dåliga ljudet. Vi sätter för mycket kraft för träta mot varandra.
mats skrev:Jag gillar fikastämning i den mån jag känner till den. Tror fikastämning att man skall respektera* varandra inte håna varandra osv.
fast är inte jömförelsen lite skev Jorma och sladd för den delen är väl två stora pajasar det är inte IÖ
Britt-Gunnar skrev:mats skrev:Vi mäta mäta(trevligt, mysigt och bra ljud
Dem: trevligt o mysigt, bra ljud.
Jag gillar fikastämning i den mån jag känner till den. Tror fikastämning att man skall respektera varandra inte håna varandra osv.
Jag kan ju skriva också (efdtersom en skrev Jorma som Gud) Vi kontrar
Vi: Ingvar Öhman den allsmäktige
Varken Ingvar eller Jorma är några gudar, de har inte tid. Dels håller Ingvar på med sina högtalare o annat och Jorma med sina fina kablar.
Jag kan tramsa men jag anser att denna tramsiga nagg mellan forumen är mycket tramsigt. Är väl bara kul att det finns lite olika inriktningar och anser att vi borde samla våra krafter mot det dåliga ljudet. Vi sätter för mycket kraft för träta mot varandra.
fast är inte jömförelsen lite skev Jorma och sladd för den delen är väl två stora pajasar det är inte IÖ
MrUncool skrev:Min erfarenhet av både forum och arbetsliv pekar på att det är när de svåra frågorna (måste tänka och värdera själv) dyker upp som det blir jobbigt för fikarna. För att få behålla den trevliga och mysiga atmosfären så försöker man därför ofta stänga dörren för tex relevans och logik. Finns det dessutom fikadeltagare som tjänar pengar på att "myset" hålls ostört blir det naturligtvis än mer accentuerat.
shifts skrev:Bekommer det er inte att prata om folk som finns på forumet så där? Det gör mig illa till mods. Det skulle gälla för vem som helst ska tilläggas som blir omnämd så där.
shifts skrev:Bekommer det er inte att prata om folk som finns på forumet så där? Det gör mig illa till mods. Det skulle gälla för vem som helst ska tilläggas som blir omnämd så där.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], eljulio, RogerGustavsson och 12 gäster