Nu har Larsen uppdaterat sin hemsida. Äntligen kan man beskåda 6:an i sin fulla prakt!

Vilket man i och för sig kunde göra redan tidigare här på Carlsson Illuminati, men i alla fall.
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Vanliga högtalare är konstruerade för att ge rak frekvenskurva i ett helt dämpat och ekofritt rum.
Larsen-högtalarna ... har den sneda högtalarelementplaceringen som sprider ljudet, vilket gör idén helt unik.
RealElwood skrev:Jag antar att det kommit fler käppar i hjulet.
Den här gången? Det är ju ingen som reagerar alls...Jocke skrev:Ingen som upplever det som provocerande den här gången?
guldfisk skrev:Ja, väldigt visuellt tilltalande.
Larsen arbetar ständigt med att utveckla nya högtalare som tar lyssnandet till en högre nivå.
(Illa placerat semikolon, f.ö.)Om du har några synpunkter, funderingar eller vill veta mer om våra produkter; tveka inte att höra av dig till oss.
Svante skrev:Lustigt, jag tycker tvärtom mot alla här. Innehållsmässigt är väl sidan som en normal säljtext, dvs den presenterar produkten som sig bör på ett positivt sätt.
Almen skrev:Svante skrev:Lustigt, jag tycker tvärtom mot alla här. Innehållsmässigt är väl sidan som en normal säljtext, dvs den presenterar produkten som sig bör på ett positivt sätt.
Så du tycker att meningen "Vanliga högtalare är konstruerade för att ge rak frekvenskurva i ett helt dämpat och ekofritt rum." är helt OK? Jag tycker det låter sjuttiotal om det...
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster