Eller är jag helt ute och cyklar
Moderator: Redaktörer
screen skrev:é du go eller...?
Y4 !!!Det måste väl för farao vara tillräcklig overkill mot allt annat normalt köpbart som det är...har du blitt narkoman?
Dax & ta tillbaka Sonyhögtalarna tror jag, så du får lite perspektiv till den verkliga världen...god damn...en del alltså...hmm...
subjektivisten skrev:Som sagt, Ingvar har varit här och fixa lite i filtret sådet låter bättre nu (cr80s) men bara fundera om det går att EQa upp ännu lägre bas med infra-tillsatsen. Men som ni förstår har jag noll koll hur infratillsatsen funkar![]()
Hur funkar den?
IngOehman skrev:Däremot kan du öppna locket på cr80s och switcha över subsonicfiltret så att det står i läge "Hi-Q" istället för "normal". Då får du en basturbosharger-funktion när du flippar upp subsonicfiltret till läge on. I läge off är dock allt som vanligt.
Vh, iö
subjektivisten skrev:IngOehman skrev:Däremot kan du öppna locket på cr80s och switcha över subsonicfiltret så att det står i läge "Hi-Q" istället för "normal". Då får du en basturbosharger-funktion när du flippar upp subsonicfiltret till läge on. I läge off är dock allt som vanligt.
Vh, iö
Just det, exakt vad händer med denna basturbocharger?
KarlXII skrev:Testa loudnessknappen på förstärkaren istället. Det är mycket enklare om man vill [s]ha discoljud[/s]färga ljudet till förmån för basen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster