Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:"Det är ett oväsen på 127 dB direkt från satans hålor. Elakt. Ondskefullt. En välslipad taggtråd som djävulen drar genom öronen." Osv...
shifts skrev:Jag tänker mest på hur de forskade fram det. Stackars testpersoner...
petersteindl skrev:Det är ljud från siren som är så hemskt så att man kräks inom några sekunder. Det skall vara omöjligt att göra något konstruktivt eller destruktivt då man utsätts för detta ljud.
KarlXII skrev:Jobbigt om det falsklarmar om man är på väg ut.
Först spyr man ner sig, sen fixar man inte att stänga av skiten.
KarlXII skrev:petersteindl skrev:Det är ljud från siren som är så hemskt så att man kräks inom några sekunder. Det skall vara omöjligt att göra något konstruktivt eller destruktivt då man utsätts för detta ljud.
Jobbigt om det falsklarmar om man är på väg ut.
TCM skrev:KarlXII skrev:petersteindl skrev:Det är ljud från siren som är så hemskt så att man kräks inom några sekunder. Det skall vara omöjligt att göra något konstruktivt eller destruktivt då man utsätts för detta ljud.
Jobbigt om det falsklarmar om man är på väg ut.
Undrar om det där larmet gick av i Göteborg den 17 maj...?
ursäkta men det är lördagkväll![]()
petersteindl skrev:shifts skrev:Jag tänker mest på hur de forskade fram det. Stackars testpersoner...
Vad jag förstår så har Ryssarna installerat detta effektiva larm i deras kärnvapendepåer. Så det är väl en och annan "frivillig" ryss som har gått åt vid testerna.![]()
PS
shifts skrev:KarlXII skrev:Jobbigt om det falsklarmar om man är på väg ut.
Det där fick mig att tänka på någon video jag sett. En kille med hundhalsband på sig, ett sådant som ska straffa hunder med elstöt om de skäller. Han ropar till och han får en stöt, men då skriker han till av smärtan och får ännu en och så där fortsätter det, ständigt eskalerande.
petersteindl skrev: Tänkte du ta efter![]()
MvH![]()
Peter
BB skrev:petersteindl skrev: Tänkte du ta efter![]()
MvH![]()
Peter
Peter,
En fullkomligt lysande idé!![]()
//BB
petersteindl skrev:BB skrev:petersteindl skrev: Tänkte du ta efter![]()
MvH![]()
Peter
Peter,
En fullkomligt lysande idé!![]()
//BB
Eller, En fullkomligt ljudande idé!![]()
I nästa vecka får jag en ny scanner. Om installationen går som tänkt så kan jag scanna in texten och maila till dig om du inte kunnat skaffa tidningen själv. Ny Teknik har stränga copyright regler och de vill inte se sina artiklar på nätet. Vet av erfarenhet efter deras fina artikelom äggen.
Väl mött
PS
petersteindl skrev:shifts skrev:Jag tänker mest på hur de forskade fram det. Stackars testpersoner...
Vad jag förstår så har Ryssarna installerat detta effektiva larm i deras kärnvapendepåer. Så det är väl en och annan "frivillig" ryss som har gått åt vid testerna.![]()
PS
phon skrev:Annars gillar jag rökmaskiner i hemlarm. När larmet går fylls huset med rök som inte går att se genom. Svårt att hitta grejor och svårt att hitta ut.
Nattlorden skrev:
Så ramlar de ned för en trappa och stämmer dig...
Nattlorden skrev:phon skrev:Annars gillar jag rökmaskiner i hemlarm. När larmet går fylls huset med rök som inte går att se genom. Svårt att hitta grejor och svårt att hitta ut.
Så ramlar de ned för en trappa och stämmer dig...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster