Morello skrev:Precis, ormolja behöver lögnaktig marknadsföring med stora insatser för att sälja.

Jag fick lätt och ledigt en mille till marknadsföring
Ni argumenterar som om ni vet något, när ni i själva verket gör kvalificerade gissningar (är man snäll säger man bedömningar) eller hur Harry-up och Bill?
Det måste vara fullt möjligt att få den där kabeln producerad för i värsta fall en hundralapp i en serie om 1000st? Det skulle klinka igenom en 100 000 pix som måste in, och lite försäljning ocj jox, dvs 2,5x, vilket ger 250 000 pix. Med ett kundpris om 5000 behover de således sälja 50st av sina 1000 kablar för att gå runt!
En batch med 1000 kablar drar in ett cachflow om 5 miljoner med "fasta" utgifter på 250 000.
Kanon, här finns utrymme för marknadsföring!!
Det är nästan värt att lägga till en mille för att tala om för folk "att det går att använda en nätverkskabel, men det kommer ju tyvärr avspegla sig i återgivningen"
