Moderator: Redaktörer
David_A skrev:Med 8st spelar det ingen roll om du har lägenhet eller hus. Grannarna blir lika glada ändå
subjektivisten skrev:David_A skrev:Med 8st spelar det ingen roll om du har lägenhet eller hus. Grannarna blir lika glada ändå
haha, sant. Grannarna flera våningar upp hör mig redan med Y-2 och Behringer A500, vad ska dom då säga med Y-4 och 1090
hevi skrev:subjektivisten skrev:David_A skrev:Med 8st spelar det ingen roll om du har lägenhet eller hus. Grannarna blir lika glada ändå
haha, sant. Grannarna flera våningar upp hör mig redan med Y-2 och Behringer A500, vad ska dom då säga med Y-4 och 1090
Jag kommer ju ha en liknande (identisk?) uppställning i min 2:a som jag precis flyttat in i. Det roliga är att både kärringen under och paret ovanför kommer att flytta om någon månad så jag kan bara se helt oförstående ut och säga "Men, jag har ju alltid spelat så här högt och det är aaaaldrig någon som klagat" när de nyinflyttade börjar skruva på sig...
![]()
H
hevi skrev:Jag kommer ju ha en liknande (identisk?) uppställning i min 2:a som jag precis flyttat in i. Det roliga är att både kärringen under och paret ovanför kommer att flytta om någon månad så jag kan bara se helt oförstående ut och säga "Men, jag har ju alltid spelat så här högt och det är aaaaldrig någon som klagat" när de nyinflyttade börjar skruva på sig...
![]()
H
petersteindl skrev:hevi skrev:subjektivisten skrev:David_A skrev:Med 8st spelar det ingen roll om du har lägenhet eller hus. Grannarna blir lika glada ändå
Jag kommer ju ha en liknande (identisk?) uppställning i min 2:a som jag precis flyttat in i. Det roliga är att både kärringen under och paret ovanför kommer att flytta om någon månad så jag kan bara se helt oförstående ut och säga "Men, jag har ju alltid spelat så här högt och det är aaaaldrig någon som klagat" när de nyinflyttade börjar skruva på sig...
![]()
H
Kan du inte bjudarom på nån bira dårom klagar?
MvH
PS
subjektivisten skrev:haha, smart.
Jag spelar sällan så högt, utan ligger nog oftare runt 80-90 dB kanske, men ibland så vill man ju blåsa på lite.
hevi skrev:petersteindl skrev:hevi skrev:subjektivisten skrev:David_A skrev:Med 8st spelar det ingen roll om du har lägenhet eller hus. Grannarna blir lika glada ändå
![]()
H
Kan du inte bjudarom på nån bira dårom klagar?
MvH
PS
Du har ju smakat min "Orminge Celebration Ale". Nu är man ju me' ny lya i Sickla så jag får väl brygga en "Sickla Bitter" eller nå't då...
Nä, jag förlitar mig helt på att dom som flyttar in är döva. Sen måste jag ju förståss hitta på någon förklaring för varför köksporslinet på något magiskt sätt skallrar ur deras köksskåp och varför putsen trillar loss från väggarna... Har du några förslag? Jagmenar du borde ju ha haft liknande problem med dina ägg?!?
![]()
H
petersteindl skrev:Döva grannar kan vara bra att ha. Dom kanske skulle vara blinda också. Då putsen trillar loss så är det bara att säga: Tråkig historia, de e baågilla läget. Skål
för du skulle väl ändå måla om!
Känner igen problematiken med spelning med äggen![]()
PS
hevi skrev:Du är bluden å min inflyttningsfest (om du tar med MrVodka, hans vinkällare och dina ägg...)
H
petersteindl skrev:När nalkas det fest?
PS
subjektivisten skrev:I basen?
Men kraften borde väl en 208 ha att driva Y-4 eller?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster