Flyttstädad hifi-hylla
Moderator: Redaktörer
Minneralull u say, typ glasull från byggvaruhuset. Det kommer att testas. Tycker du man ska pressa i så mycket man får i?
peetwa skrev:Fanken det finns altså sådanna att köpa "off the shelf", siliconet är bara för att få grejjerna på plats, ville lyssna snabbt, men jag har havägs pajjat vardagsrumsbordet när jag hållt på att tillverka egna gummipackningar, bilder kommer.
paa skrev:Inte för att vara neggo, din lösning kommer att göra jobbet, men hifikits tätningslist är nog bättre på de flesta punkter, och utan kladd och krångel.
celef skrev:just precis, korgen lämnar mycket att önska, formen var orsaken till att jag limmade elementet med svart latexfog istället för skruv och tätlist, sitter perfekt och inga spänningar i korgen, är helt tät och lätt att bända loss - kan inte önska mig mer
Som enbonus är kablarnadålda i smyglisten när dom står i sin utgångsposition.
Är det fler som har åsikter om utseendet så tas dom tacksamt emot.
celef skrev:jag är en sån som gillar kontraster, därför skulle jag vilja se det omvända, kanske en riktigt fet boaorm till kabel eller varför inte en knallröd eller en tygklädd strykjärnsladd? och det var god smak att inte använda tulpanfotenÄr det fler som har åsikter om utseendet så tas dom tacksamt emot.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 235 gäster