Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Ja 8st är känns smartare än 6st om man ska ha dem som surround.
augusti någon gång hoppas jag.attah skrev:Alexi skrev:539st hittills:
Så här ser listan ut nu:
...
Sorry för att jag inte orkat läsa tråden, men vad ser leveranstiden ut som? Sätt upp mig på 2 förresten.. Här ska byggas diy-kompaktanläggning
Alexi skrev:augusti någon gång hoppas jag.attah skrev:Alexi skrev:539st hittills:
Så här ser listan ut nu:
...
Sorry för att jag inte orkat läsa tråden, men vad ser leveranstiden ut som? Sätt upp mig på 2 förresten.. Här ska byggas diy-kompaktanläggning
Rundberg skrev:För ganska exakt två veckor sedan så fick vi veta att det skulle dröja två veckor.... alltså borde det vara dags nuKaffekoppen skrev:Tidigast om 2v skulle jag tro.
Det är ju sketalänge tills dess!Kaffekoppen skrev:Så nu ändrar jag mig så ni slipper fråga mer - besked kommer i slutet på juli. Tidigast![]()
![]()
Alexi skrev:541st hittills:
Så här ser listan ut nu:
80-talet: 6
Alexi: 8
Alexfranzen 4
Almen: 8
Amit: 10
attah 2
audioholic 4
Audix: 8
Baronen: 8
Bele 4
blixten_no1 8
Ceder 4
Crumboo 6
Dan B 2
Dave19 4
EA_73 2
Erik_Johansson 50
Gillan 22
i 8
James 12
jaste 4
Jens 6
Johaneriksson 12
joheed 10
Jonas: 12
Kaffekoppen 12
KarlXII 4
karneolen 6
Kludden: 10
Knutsson 8
Landa: 2
Magnus 20
Maarten 6
misanplass 2
MHo 8
MuddyWaters: 5
naqref 1
niklas 4
nl1970: 11
n3mr 12
Nolimitsoya: 16
Nusse 8
OA51 10
ondisc 4
phon 4
Realwood 6
Rookie: 2
Rullake: 11
Rundberg 6
SannyX: 12
Schmutziger: 6
staffanw 2
Stenberg 6
Stone 12
Svante 6
The-Master 10
Tomas 4
TygelBy 10
ollen 10
vee-eight 8
Waxxarn 8
Xor 20
zapper 10
Zei 2
Zodox: 5
Hammarstrand skrev:Är det försent att anmäla sitt intresse än?
Om inte vill jag beställa 2 st element. Har inte följt tråden utan läste om gruppköpet i MoLT och kände att detta verkar otroligt intressant.
Någon vänlig som vill informera om pris om det är fast ställt och betalning tillvägagångsett.
Naqref™ skrev:Snabbinlägg från en ort strax söder om Frankfurt. Blir en full dag imorgon oxå.
Det är öppet för alla extrabeställningar fram tills att vi beställer. Den dagen måste vi ha exakt antal men som det ser ut nu så är det lite over head. D v s det kommer att beställas en del extra element som kan köpas senare men då till ett högre pris (p g a kapitalutlägg, lagringskostnad och extra utlägg vid frakt).
Förserieelementen hämtas på Tisdag förmiddag och förhoppningsvis är de tillfyllest och kan beställas tämligen omgående. Blir en något högre kraftfaktor och en svart kon istället.
Alla frågor besvaras tidigast i slutet av nästa vecka.
Naqref™ skrev:Med alla frågor avses just alla frågor och inte någon liten fråga som undantag.
Men nu är jag snäll och säger lite ändå. nej det blir inget 18ohmselement för vi vill ha hög känslighet. Vill man ha ett högohmigt element med svart kon och högre verkningsgrad (som beror primärt på att talspolen är kortare) men med sämre känslighet så vänder man sig med fördel till Ingvar.
Maarten skrev:Ok, ökar min beställning från 6 till 10!
samt ytterligare 4+9+10 för andras räkning: Totalt 33 st (istället för 6 st).
Blir väl då 541+2+(33-6) = 570 st just nu.
phon skrev:Sjukhusvita väggar.![]()
Alla har sjukhusvita väggar nuförtiden.
Helt sjukt faktiskt.
Naqref™ skrev:Förserieelementen hämtas på Tisdag förmiddag och förhoppningsvis är de tillfyllest och kan beställas tämligen omgående. Blir en något högre kraftfaktor och en svart kon istället.
Kaffekoppen skrev:Det verkade som grabbarna grus hade lika kul i Milano som jag hade i danmark vid tillfället
Användare som besöker denna kategori: AndersD och 238 gäster