jonasp skrev:På förekommen anledning: hur mycket spänning tror M* att det krävs för att nyttja dessa alu-kon-försedda bestar fullt ut!?
Beror på frekvens.
Moderator: Redaktörer
jonasp skrev:På förekommen anledning: hur mycket spänning tror M* att det krävs för att nyttja dessa alu-kon-försedda bestar fullt ut!?
EngelholmAudio skrev:Harkel - nya krukor kanske är nästa steg mot välljud?
![]()
Ser bra ut M!
Estetik för sjutton, Morello, estetik!Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Harkel - nya krukor kanske är nästa steg mot välljud?
![]()
Ser bra ut M!
Nya krukor? Jag kör genomgående med dessa klassiska lerkrukor. Du ser bara en bråkdel av min växtsamling på bilden
Vrider man huvudet 180 grader hittar man fler växter.
Växten längst till vänster ska få en ny kruka snart, då den nuvarande är för liten.
EngelholmAudio skrev:Estetik för sjutton, Morello, estetik!Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Harkel - nya krukor kanske är nästa steg mot välljud?
![]()
Ser bra ut M!
Nya krukor? Jag kör genomgående med dessa klassiska lerkrukor. Du ser bara en bråkdel av min växtsamling på bilden
Växten längst till vänster ska få en ny kruka snart, då den nuvarande är för liten.
![]()
EngelholmAudio skrev:Estetik för sjutton, Morello, estetik!Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Harkel - nya krukor kanske är nästa steg mot välljud?
![]()
Ser bra ut M!
![]()
dimitri skrev:Morello kanske vill välja finish på lådorna innan dom tål en närmare okulär besiktning.
Är det inte DIY avdelning?
Där ljudet skall vara allenarådande?
Och inte oväsentliga detaljer som t.ex. faner?
M: de är vackra!
Dimitri
Morello skrev:Någon som har förslag på hur högtalarna fixas till det yttre?
Kraniet skrev:Ek? Men GUUUD så tråkigt..![]()
Ta nåt roligt som valnötsrot elelr pyramidmahogny.. dom där högtalarna tål väl att kostas på lite?
Läder på fronten är ju fräckt men jag har inget förslag på hur man ska fixa det rent praktiskt.. alltså övergången mot faneret.. Helst vill man ju att det ska gå jäms med varandra..
En grej som kanske fungerar är att fräsa ett spår runt sidorna och lägger in lädret där. sedan fanerar man emot det..
Nattlorden skrev:Kraniet skrev:Ek? Men GUUUD så tråkigt..![]()
Ta nåt roligt som valnötsrot elelr pyramidmahogny.. dom där högtalarna tål väl att kostas på lite?
Läder på fronten är ju fräckt men jag har inget förslag på hur man ska fixa det rent praktiskt.. alltså övergången mot faneret.. Helst vill man ju att det ska gå jäms med varandra..
En grej som kanske fungerar är att fräsa ett spår runt sidorna och lägger in lädret där. sedan fanerar man emot det..
Fanér? Men GUUUD så tråkigt..![]()
Massiv ek, självfallet!
Men hur stel som helst kan man väl inte vara?Svante skrev:Jag tror det handlar om att det väsentliga med krukväxter är själva växterna. Lite samma sak som att det låter alldeles utmärkt om en högtalare i rå MDF...?EngelholmAudio skrev:Estetik för sjutton, Morello, estetik!Morello skrev:EngelholmAudio skrev:Harkel - nya krukor kanske är nästa steg mot välljud?Ser bra ut M!
![]()
EngelholmAudio skrev:Eller var du skämtsam i tonen?
NNord skrev:Samma utgånselement i basen
Antar Ingvars element är modifierade på nått sätt..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster