Moderator: Redaktörer
Zei skrev:Jag menade som ett ytterligare projekt vid sidan av detta, Men samtidigt som en vidareutveckling av den/de förstärkarna som förhooppningsvis skall tillverkas![]()
Kan ju såklart starta en ny tråd.... om intresse finns..
/JZ
zapper skrev:Missade oxå detta med en hårsmån. Skulle kunna tänka mig 2-4 kort om det blir en till omgång.
Har inget emot ett lite högre pris för en mindre serie.
StefanC skrev:zapper skrev:Missade oxå detta med en hårsmån. Skulle kunna tänka mig 2-4 kort om det blir en till omgång.
Har inget emot ett lite högre pris för en mindre serie.
Jo ett lite högre pris blir det säkert men det är inte många kronor. Det fina är att det går att beställa i så små serier. Bäst är nog att vänta lite med en ny beställning och se vad alla tar sig för nu med den första batchen blir nog en hel del fina byggtrådar att se fram emot.
Men det är nog smart att haka på köpet av komponenter där finns det säkert mer pengar att spara och för det är det ju ännu inte försent
n3mmr skrev:
Om detta kostar bufferten som sitter där nu så är det Ok. Den är användbar, men i alla fall.
Konstruktionen är BRA som den är, men kan bli lite generellare.
phon skrev:n3mmr skrev:
Om detta kostar bufferten som sitter där nu så är det Ok. Den är användbar, men i alla fall.
Konstruktionen är BRA som den är, men kan bli lite generellare.
Jag skulle ju gärna se en dubbel buffer med en 2134 där istället. Samma pengar men mer generellt.
Piotr skrev:n3mmr skrev:
Men Var Är Bullit???
BullShit har sålt skinnsoffan och köpt en flygbiljett till Mallis!
Han har säkert lite välbehövd semester och skriker till när korten anländer.
/Peter
Bullit skrev:Fick precis samtal ifrån Box Delivery, dom stod utanför min lägenhet med ett paket ifrån Kina!
Bullit skrev:Tungt paket! Kniv är bra ifall något farligt gömmer sig i lådan
Användare som besöker denna kategori: FredrikO och 8 gäster