- Kod: Markera allt
Seas L22
43 liter låda
24-27Hz avstämning => 26cmx3" rör
344x444x444 @ 22mm mdf

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Seas L22
43 liter låda
344x444x444 @ 22mm mdf
KarlXII skrev:Trevliga små rackare, V8.
Vee-Eight skrev:KarlXII skrev:Trevliga små rackare, V8.
Jepp, tycker det också. De är inte riktigt så ljudtryckskapabla som Bremen-tiorna, men å andra sidan så har jag friheten att placera basarna där de gör nytta. Och jag behöver absolut inte större ljudtryck, bara en avlastning av 8545:orna och fullregisteråtergivning. Enligt de som vet så skall denna kombo kunna matcha de ingående delarna rätt bra.
Mr_Ekan skrev:Vee-Eight skrev:KarlXII skrev:Trevliga små rackare, V8.
Jepp, tycker det också. De är inte riktigt så ljudtryckskapabla som Bremen-tiorna, men å andra sidan så har jag friheten att placera basarna där de gör nytta. Och jag behöver absolut inte större ljudtryck, bara en avlastning av 8545:orna och fullregisteråtergivning. Enligt de som vet så skall denna kombo kunna matcha de ingående delarna rätt bra.
Ser ju prima ut, men hur blir det om du kör samma basdimensioner som OA51?
swede skrev:Mmmm, men som vanligt gav jag ju inte hela sanningen i bilden...
Vee-Eight skrev:KarlXII skrev:Trevliga små rackare, V8.
Vee-Eight skrev:KarlXII:
- Kod: Markera allt
Seas L22
43 liter låda
344x444x444 @ 22mm mdf
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster