Moderator: Redaktörer
Tengil skrev:Tack för fina ord om rummet.
Jag var hos Iö idag och tog med en kollega som kommer att bygga en galet stor bio, vi snackar Py8, custom cinema och 4m duk.
Sedan har jag bjudit in ingvar för att fixa till det sista som jag fick bakläxa på.
Vh Christer
KarlXII skrev:Tengil skrev:Tack för fina ord om rummet.
Jag var hos Iö idag och tog med en kollega som kommer att bygga en galet stor bio, vi snackar Py8, custom cinema och 4m duk.
Sedan har jag bjudit in ingvar för att fixa till det sista som jag fick bakläxa på.
Vh Christer
Hur gick det med kollegans rum?
Bidde det något av?
danne-k skrev:vackert, har inte kollat i denna tråden innan, men inspirerande minst sagt. Innbillade jag mig eller är dina basoduler svängda på något vis? Dom ser ut att vara lite svängda i bakkanten, men det kanske är en synvilla. Om det inte är en synvilla var det väldigt snyggt ialf.
shifts skrev:Tror danne-k syftar på den första bilden med modulerna där tyget hänger lite framför och ger dem en Dali-liknande kurvning.
/Shifts, som tolkar lite på morgonkvisten
m_persson79 skrev:shifts skrev:Tror danne-k syftar på den första bilden med modulerna där tyget hänger lite framför och ger dem en Dali-liknande kurvning.
/Shifts, som tolkar lite på morgonkvisten
Gör samma tolkning.
Nicke skrev:Härligt bygge,riktigt sjysst att bygga från grunden,imponerande bygge Tengil![]()
Mvh Nicke
Tengil skrev:Tack för lovord, kan nämna att jag hade samma anläggning fast i ett akustiskt oreglerat rum, och skillnaden när man fick ett dedikerat akustikreglerat rum var sannerligen sensationell, systemet lät bra innan men det var först med rummet och akutstikfixen som det blev bra på riktigt.
subjektivisten skrev:Man kanske borde åka till jönköping snart.
EA_73 skrev:subjektivisten skrev:Man kanske borde åka till jönköping snart.
En fågel kvittrade i mitt öra här på campingen att du varit i habo och lyssnat. Några kommentarer från kvällens lyssning![]()
Jag har själv haft förmånen att lyssnat vid ett flertal tillfällen och är väl såld kan man säga. Kompis Christer har med sitt sökande hjälpt mig att välja en bra väg direkt vad det gäller hårdvara utan alltför mkt omvägar. Christer's egen hifihistoria dyker nog upp vad det lider på forumet
?
En fågel kvittrade i mitt öra här på campingen att du varit i habo och lyssnat. Några kommentarer från kvällens lyssning
screen skrev:En fågel kvittrade i mitt öra här på campingen att du varit i habo och lyssnat. Några kommentarer från kvällens lyssning
Ja, man kan ju undra med tanke på att din info verkar synnerligen färsk när man begrundar fetmarkeringarna jag gjort. Dessutom att du nu svarar svepande och (nästan) överskylande.
Men jag kan vara ute och segla här, och ber då så väldigt mycket om ursäkt. Ärlig som jag är...![]()
Mvh Björn//
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster