Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:
var det lite skojigt eller? Jag försökte vara lika fyndig när ljudbrigaden åkte över us&a men ingen förstod vinken, tur var väl det. Kul att le kaffe du kopp får ordning på basen medans vi andra legitima dregglare sitter och dricker öl på krogen och sörfar mobil, just nu spelar `white weeding` i högtalarnaFrodrak skrev:Lådorna ser bra ut
Det var nog lite klurigare, men jag tror det kan bli bättre. Det gick åt två omgångar 2-komponentspackel för att fylla upp.Stenberg skrev:Blev det lättare att spackla de avfasade fogarna eller var det lika?
/Marc
Kaffekoppen skrev:Det var nog lite klurigare, men jag tror det kan bli bättre. Det gick åt två omgångar 2-komponentspackel för att fylla upp.Stenberg skrev:Blev det lättare att spackla de avfasade fogarna eller var det lika?
/Marc
Där det är jämn kant kan nog fogen röra sig mer, man får se. Det skall sprutspacklas över alla fogar också.
Kaffekoppen skrev:Jag hör definitivt av mig inna då så får vi leka tillsammans!
Sprutspackling kan väl liknas med något sorts tjocktäckande färg som är lättslipad... Jag ahr fyra burkar hemma... tänkte testa på mini OA51:orna med..
Kaffekoppen skrev:... Jag vill ha mörkblodröda apparater, gärna med röda eller ilsket vita dioder...
soundbrigade skrev:Jag undrar fortfarande vad du ska med 6 lådor till. Surround Sound???
soundbrigade skrev:Åhå! Tack!
Får man djupare bas också jämfört med en (eller två) låda (lådor)?
soundbrigade skrev:Jag undrar fortfarande vad man ska med massa baslådor till...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster