Äntligen...

Samtal och diskussioner ang. Carlssonhögtalarna och ortho-akustik.

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2008-08-04 17:27

avr7000 skrev:Jag kan nog ordna så att du kan låna utrustning, kompressor och spruta om du har någonstan att hålla till, (där jag höll till var obra, impopulärt)

Stefan

Aha, utrustning har jag, men det är lackbox som jag saknar. Funderade på att använda såndäringa Lady-färg med lackpensel, men jag är osäker på resultatet.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Användarvisningsbild
bassman

Inläggav bassman » 2008-08-04 17:34

avr7000 skrev: (där jag höll till var obra, impopulärt)

Stefan

köksbordet eller kanske nåt annat fiffigt ställe :lol:

Jamen jag skall ju bara.. brukar jag köra med och byter bromsbelägg med nyaste brallorna eller jackan på :oops: impopulärt var ordet..

Användarvisningsbild
avr7000
Dunder-Don

Inläggav avr7000 » 2008-08-04 18:06

Vee-Eight skrev:
avr7000 skrev:Jag kan nog ordna så att du kan låna utrustning, kompressor och spruta om du har någonstan att hålla till, (där jag höll till var obra, impopulärt)

Stefan

Aha, utrustning har jag, men det är lackbox som jag saknar. Funderade på att använda såndäringa Lady-färg med lackpensel, men jag är osäker på resultatet.

Partytält utomhus :) Gärna med lite duggregn för att bli av med alla insekter och allt damm :P
Hjälpte Larsen HiFi AB lite... inte på kommersiell basis men det kan vara bra att veta för att värdera mina inlägg.

Föregående

Återgå till Carlsson Illuminati