Moderator: Redaktörer
m_persson79 skrev:Hur många i Malmö har hgt från Öhman?
Hammarstrand skrev:m_persson79 skrev:Hur många i Malmö har hgt från Öhman?
Det undrar jag också.. skulle vara riktigt kul att jämföra mina OA-60 med ett par piP eller pi60.
JeLe skrev:Hammarstrand skrev:m_persson79 skrev:Hur många i Malmö har hgt från Öhman?
Det undrar jag också.. skulle vara riktigt kul att jämföra mina OA-60 med ett par piP eller pi60.
Undvik lyssna på pi60 det skapar bara ha begär och hål i plånboken.
![]()
piP vs OA-60? ingen aning har aldrig hört OA-60.
Men det är en mer ekonomisk rättvisare jämförelse, det tror jag.
Hammarstrand skrev:m_persson79 skrev:Hur många i Malmö har hgt från Öhman?
steelth skrev:Hammarstrand skrev:m_persson79 skrev:Hur många i Malmö har hgt från Öhman?
Wintersun här på forumet har kört OA-60 parallellt med piP hemma hos sig ett tag. Hör med honom.
stefanolo skrev:Tjenis!
Återupplivar gammal tråd. Jag har pi60s om någon vill lyssna i Malmö. Har inte fullt ut akustikreglerat mitt lyssningsrum men det är helt ok ändå. PM:a om intresse finns.
MVH
Stefan
stefanolo skrev:U1:
Vi får helt enkelt ta och besöka varandra. Lyssnar gärna på dina piP![]()
/stefan
Hammarstrand skrev:stefanolo skrev:U1:
Vi får helt enkelt ta och besöka varandra. Lyssnar gärna på dina piP![]()
/stefan
Fan va gött att det händer något.. Ja bor i Södra Malmö vid mobilia och till gång till en lite nissan sunny om det skulle behövas någon form av transport. Tänk om man hade kunnat ordna så att vi kunde lyssna till; pi60, piP, OA-60 och kanske ett par trevliga OA-14.
Har du missat eoJeud, en av sveriges största hifi-föreningar? Vi är idag ca 60 medlemmar med minst en mindre träff i veckan och flera stora träffar om året. I september har vi diy träff i Staffanstorp exempelvis.Vi i västskåne får kanske ta och "organisera" oss lite grand bättre... det är ju bättre snurr på Kristianstad/Åhus hållet.
U1 skrev:Nattlorden: Har du missat eoJeud, en av sveriges största hifi-föreningar? Vi är idag ca 60 medlemmar med minst en mindre träff i veckan och flera stora träffar om året. I september har vi diy träff i Staffanstorp exempelvis.
stefanolo skrev:Ha, ha!!![]()
F-n vad skoj! Faktiskt.se samlar ihop till en sydvästskånsk avdelning för inbördes beundran!![]()
Det här gillar jag! Vi får organisera en liten "lyssningsrunda" där vi under en dag åker runt och lyssnar på varandras system och avslutar med lite gott käk.
![]()
Vad tyx??
/stefan
Det var som faen..schmutziger skrev:Hammarstrand: Vi blir grannar om några veckor...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster