Moderator: Redaktörer
olah skrev:Någon som har kort att sälja?
ola
Naqref™ skrev:Det är några av de som har beställt som jag inte får tag på (gissningsvis slarv från min sida) så det blir nog några kort över.
Är det någon som känner att han inte har fått sina beställda kort via postförskott eller ens ett meddelande om att hur köpet ska skötas så skicka ett pm eller ett e-mail till mig så fixar jag det.
Naqref™ skrev:Han har fått sitt kort.
hassez skrev:Hej!
Jag lyckades inte skriva PM,
"Användaren finns inte, var god försök igen."
Naqref™ skrev:RogerGustavsson skrev:Men kan vi inte räkna med att beskrivningen medföljer de nya korten? I förra omgången av byggsatser/kort medföljde en byggbeskrivning.
Nej någon beskrivning kommer inte att medfölja de nya korten däremot så ska man kunna ladda ner dem från minst två ställen i pdf-format. Där kommer då inte den ursprungliga artikeln att ingå men väl schema, komonentlista och byggbeskrivning. Anledningen till att jag väljer att göra så är därför att det är lättare att göra ändringar i dem om det skulle behövas utan att man (jag) ska behöva skicka ut nya brev till alla (vissa har nämligen inte beställt via nätet).
Amit skrev:Finns det ett kort kvar så är jag intresserad!
Mvh, Amit
paa skrev:Naqref™ skrev:RogerGustavsson skrev:Men kan vi inte räkna med att beskrivningen medföljer de nya korten? I förra omgången av byggsatser/kort medföljde en byggbeskrivning.
Nej någon beskrivning kommer inte att medfölja de nya korten däremot så ska man kunna ladda ner dem från minst två ställen i pdf-format. Där kommer då inte den ursprungliga artikeln att ingå men väl schema, komonentlista och byggbeskrivning. Anledningen till att jag väljer att göra så är därför att det är lättare att göra ändringar i dem om det skulle behövas utan att man (jag) ska behöva skicka ut nya brev till alla (vissa har nämligen inte beställt via nätet).
Var hittar man dessa PDF-filer?
tobm skrev:Lyfter denna tråd och frågar om det möjligtvis fortfarande finns något kort kvar att köpa?
Användare som besöker denna kategori: doppler och 14 gäster