/Erik
Moderator: Redaktörer
Hm jag kan ju komma ihåg fel men jag har för mig att Maarten har erbjudit sig sköta distributionen i Göteborg och jag antog därför att det var till honom du skulle transportera dem...Kaffekoppen skrev:Frågan är var förkortningen gtb ligger?
I vilket fall som helst kan jag kanske hjälpa till med transport till Göteborg. Det krävs dock att någon står för vidare utlämnande - annars spricker det.
Då tar jag bara med mig till de jag känner.
Kan vara så... jag minns inte.. men det vore ju trevligt att få det bekräftat..Alexi skrev:Hm jag kan ju komma ihåg fel men jag har för mig att Maarten har erbjudit sig sköta distributionen i Göteborg och jag antog därför att det var till honom du skulle transportera dem...Kaffekoppen skrev:Frågan är var förkortningen gtb ligger?
I vilket fall som helst kan jag kanske hjälpa till med transport till Göteborg. Det krävs dock att någon står för vidare utlämnande - annars spricker det.
Kaffekoppen skrev:Kan vara så... jag minns inte.. men det vore ju trevligt att få det bekräftat..Alexi skrev:Hm jag kan ju komma ihåg fel men jag har för mig att Maarten har erbjudit sig sköta distributionen i Göteborg och jag antog därför att det var till honom du skulle transportera dem...Kaffekoppen skrev:Frågan är var förkortningen gtb ligger?
Är det element som ska skickas till dig först och sen vidare från dig till medlemmar i Gtb. trakten eller hur ser det ut?Maarten skrev:Jag ökar även min beställning med 12 st till totalt 100 st. De är förstås inte alla till mig, utan jag har tagit emot beställningar av LTS-medlemmar. Skall jag posta deras mail-adresser här, eller PM'a eller skicka mail till dig Alexi, eller skall jag be dem posta i denna tråd?
Mvh Mårten
Klart de levereras i bulk, men man borde kunna be om kartongerna också. Rätt mycket kartongvikande blir detMaarten skrev:Kaffekoppen skrev:Fabriken torde kunna leverera dem med kartonger vid sådan här volym.
Tvärtom skulle jag tro. Packade många i frigolit + kartong. Men vi får se.
Jag ändrade dig till Prometevs nu (tog bort DanB alltså). Jag vill helst inte öppna något konto förens priset är 99% spikat.Prometevs skrev:DanB=Prometevs Skicka dem till Luleå.
Betalning och konto? Såg tidigare att konto var på gång men har sedan inte sett något.
Ps. Jag har 5 par halvfärdiga lådor i källaren varav ett är övningsexemplar att misslyckas på.
Alexi skrev:Är det element som ska skickas till dig först och sen vidare från dig till medlemmar i Gtb. trakten eller hur ser det ut?Maarten skrev:Jag ökar även min beställning med 12 st till totalt 100 st. De är förstås inte alla till mig, utan jag har tagit emot beställningar av LTS-medlemmar. Skall jag posta deras mail-adresser här, eller PM'a eller skicka mail till dig Alexi, eller skall jag be dem posta i denna tråd?
Mvh Mårten
Alexi skrev:Ja bra! vilket fick mig att tänka på:Kaffekoppen skrev:Borde frågas efter packeteringsmaterial med!
Ni måste meddela mig hur ni tänkt få elementen!
Hämtar själv.
Vill ha skickat. (Ungefär vart)
Hämtar i Göteborg.
Kan ta med mig flera till...
osv.
Användare som besöker denna kategori: danfra och 258 gäster