Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Hej du kanske kan få bra bidrag till soppapengar om du tar med dig element till de i södra Sverige?Amit skrev:... hämtar
Det är väl bara att erbjuda de som finns i närheten att de kan hämta element hos dig. Finns det tillräckligt många i närheten så kanske det lönar sig mot att skicka dem...Fjonkalicious skrev:Alexi skrev:Hej du kanske kan få bra bidrag till soppapengar om du tar med dig element till de i södra Sverige?Amit skrev:... hämtar
När tror ni elementen är Sthlm? Ev. kan jag ta bilen upp/ner till Sthlm när jag skall dit under ovanstående premisser.
Snacka ihop er i Linköping/Norrköping - ni är ju flera. Det får räcka med en dropp-off plats. Mich tex...Baronen skrev:Vill ha hemskickade till Linköping om inte Kaffekoppen kan komma förbi med dem?
Alla som vill ha skickat gör jag ju det på, just för att folk ska kunna samordna om dom vill. Eller menar du något annat?Kaffekoppen skrev:Snacka ihop er i Linköping/Norrköping - ni är ju flera. Det får räcka med en dropp-off plats. Mich tex...Baronen skrev:Vill ha hemskickade till Linköping om inte Kaffekoppen kan komma förbi med dem?
Kanske borde det noteras vilka städer alla bor i också?
Säg bara till hur många du ska ha, jag vägrar ta betalt för dem dockNaqref™ skrev:Mitt enda element hämtas på något sätt i sthlm. Hade tänkt att ha det som ersättare till det element som pajjades under besöket hos Tymphany men eftersom ersättarna blir annorlunda så går ju inte det... Gissar att jag kommer öka på min beställning något.
Det ända jag kan säga är att det kommer finnas gott om tid. Jag kommer lägga ut en blänkare på de andra forumen när det är klart och låta de hinna beställa också, eller är det någon som redan tipsat på de andra forumen?AndersP skrev:Jag tänkte beställa ett gäng element jag också, men jag vet inte hur många ännu.
Bor i Gävle, men kan hämta i Stockholm.
När går tåget? Nån som har en uppfattning?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 241 gäster