Så här er upplägget ut:
Jag har arbetat ett tag med att få ihop en ny order TB element till mitt sinande lager
Då jag fått en del påtryckningar att göra detta till ett gruppköp så blir det så även denna gång.
Jag har skickat mail till Acoustic Technologies (som tagit över efter Nuera) angående priser..
De är inte lika trevliga i prissättning som Nuera men jag jobbar på det.
Under början av veckan vet jag exakt vilka element som finns i lager och vilka som är på väg in.
Det finns en möjlighet at det skickas i två omgångar då vissa element just nu saknas i lager
För mer info vilka element som finns att välja på kan ni titta på www.acoustic-technologies.ca
Att plocka någon annanstans ifrån är uteslutet för min del då priser/antal inte riktigt spelar efter våra TB önskemål..
Gruppköpet kommer att gå till på följande sätt!!!
1. Ett e-mail på intresse skickas till info@h-audio.se, i detta mail skall det finnas namn, adress, telefon och vilka element man är intresserad av.
2. När alla bestämt sig kontrollerar jag slutgiltiga priser och återkommer med det via mail samt på hififorum.nu . Då svarar vi om ni skall ha era element eller inte och bekräftar på så sätt er order.
Detta är BINDANDE. Pengarna sätt sedan in på mitt företagskonto och jag betalar högtalarna.
3. När högtalarna finns i Sverige kan man hämta sina element hemma hos mig i Upplands Väsby eller skickas de via post.
4. Ni bygger och gör alla sinnen glada
Ha det gott
Roger Edvinsson
H AUDIO