Har för mig att soundbrigade någon gång sade att svebry kan linda trafos efter beställning och att det inte är extremt dyrt!
Kan vara värt att kollas upp

http://www.svebry.se/
Moderator: Redaktörer
ollebolle skrev:Jag hittade lite skisser på hur det skulle kunna se ut:
Det känns dumt att använda två bryggor om det inte skulle vara bättre på något sätt...
screen skrev:Och ja, gärna förslag på låda med passande flänsar för drift av [s]12[/s] 18st LM3886 totalt.
Falken skrev:Om det är någon som har 4 st kort tillövers, så är jag intresserad att köpa dessa.
PM mig isåfall.
F..n att jag missat denna tråd
Bullit skrev: Skulle vilja lägga mer tid på detta men det går inte just nu. Men som sagt var, jag kommer att beställa mer kort.
Är det ingen som har byggt ihop något ännu?
rikkitikkitavi skrev:svårt när man inte fått några kort ..
förstår att det är mycket att göra.
vet precis hur det är att resa mycket och ha flickvän, hon måste man prioritera , så är det bara.
Falken skrev:Men den första batchen kom i slutet på
Juli va ?
250 st?
ollebolle skrev:Fikapris för dig kanske
Angående något annat: likritarbryggor... Jag citerar mig själv:ollebolle skrev:Jag hittade lite skisser på hur det skulle kunna se ut:
Det känns dumt att använda två bryggor om det inte skulle vara bättre på något sätt...
Morello! Du är ju elektronikingenjör och förstärkarkonstruktör och allvetande!
Ser du någon fördel med att köra två likriktarbryggor, jämfört med en?
Värmeförlusterna delas ju ut på två bryggor...
Men man tappar jag ju ännu mera spänning över två bryggor, jämfört med en.
Jag vill inte ha två bryggor om det inte ger bättre prestanda nämligen...
Kör man ensam brygga så får man självklart dimensionera för det också, genom att välja en kraftig brygga som klarar stor ström, samt att kyla den!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster