Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Har någon köpt den än? Är sugen på den eftersom jag behöver kuddar men vill ju se lite hur den ser ut.
Razter skrev:Den är mörk, hyfsat liten och "avlång"
Funkar riktigt bra att ha bakom ryggen om man har en soffa som kräver det, lite för liten som huvudkudde tycker nog jag, inget jag testade dock.
Finns den i flera storlekar så får ni ignorera min text.
(Med huvudkudde menar jag om man lägger sig ned mot ett armstöd, som nackstöd när man sitter upp kanske den funkar väldigt bra till)
Kimpost skrev:subjektivisten skrev:Har någon köpt den än? Är sugen på den eftersom jag behöver kuddar men vill ju se lite hur den ser ut.
7363 inlägg och ändå fattar du inte att man bör ringa och fråga istället för att på ett öppet forum sitta och insinuera att kudden inte existerar.
Kimpost skrev:subjektivisten skrev:Har någon köpt den än? Är sugen på den eftersom jag behöver kuddar men vill ju se lite hur den ser ut.
7363 inlägg och ändå fattar du inte att man bör ringa och fråga istället för att på ett öppet forum sitta och insinuera att kudden inte existerar.
Kimpost skrev:7363 inlägg och ändå fattar du inte att man bör ringa och fråga istället för att på ett öppet forum sitta och insinuera att kudden inte existerar.
subjektivisten skrev:Kimpost skrev:7363 inlägg och ändå fattar du inte att man bör ringa och fråga istället för att på ett öppet forum sitta och insinuera att kudden inte existerar.
Touché![]()
Vänner?
Max_Headroom skrev:Vad är det för kudde folk pratar om? Har INO börjar föra speciall lyssnignskuddar? Som göra att det låter extra bra, eller vad?
Vad kommer härnäst? INO-quaktis? Eller INO ERS-papper?
Mr_Ekan skrev:Vem blev förste kunden?
Mr_Ekan skrev:Vem blev förste kudden?
pingvinlakrits skrev:Fluffifluff är ett mjukt skådebröd som absolut inte påverkar akustiken i någon negativ mening (om man inte pluggar basporten med den...) men den är en bekvämlighetsanordning och inte en akustikreglerare med kroppsstödsfunktion.
mao en helt vanlig liten skön kudde...
pingvinlakrits skrev:Fluffifluff är ett mjukt skådebröd som absolut inte påverkar akustiken i någon negativ mening (om man inte pluggar basporten med den...) men den är en bekvämlighetsanordning och inte en akustikreglerare med kroppsstödsfunktion.
mao en helt vanlig liten skön kudde...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster