Moderator: Redaktörer
jonasz skrev:Mycket fina bilder! Gillar speciellt den varma tonen och känslan i den här.
Kaffekoppen skrev:Nu har basreflexportsöppningarna slipats till en första sväng och primats.
Som förväntat kryper skarven mellan spackel och låda fram lite fånigt. Det kommer bli en kamp över en vecka med detta då det troligen är hela 0,1mm.
Kaffekoppen skrev:Idag och imorgon avslutas mitt spektakel med underarbetet till lackningen. Jag skiter helt enkelt i om det inte blir mer perfekt än så här. Jag räknar ju kallt med ommålning till sommaren iallafall.
paa skrev:Väldigt mörka bilder, har kameran ingen blixt?
Jag har kommit till den punkten när jag nästintill skiter i resultatet bara det blir någotJocke skrev:Kaffekoppen skrev:Idag och imorgon avslutas mitt spektakel med underarbetet till lackningen. Jag skiter helt enkelt i om det inte blir mer perfekt än så här. Jag räknar ju kallt med ommålning till sommaren iallafall.
När man jobbar med grejerna kollar man ju på 30-50cm avstånd så det är lätt att bli lite "petig". IRL så befinner man väl sig sällan närmare än 2meter. Det blir säkert bra!![]()
/J
Stone skrev:Jedrans vad mäktigt det kommer bli.
Vad har du för framsystem till detta?
Antar att även dessa blir i samma finish och kulör
Nattlorden skrev:Ser nästan ut som du tänker göra Bowers & Carlsson OA-801 eller nå't...
Båda dessa tillverkarna tillför till skillnad från mitt projekt något till hifihimmlen.Erik_Johansson skrev:Nattlorden skrev:Ser nästan ut som du tänker göra Bowers & Carlsson OA-801 eller nå't...
Nej... 851! Det syns ju tydligt.
/Erik
Jag har kommit till den punkten när jag nästintill skiter i resultatet bara det blir någotKaffekoppen skrev:/J
Jocke skrev:Jag har kommit till den punkten när jag nästintill skiter i resultatet bara det blir någotKaffekoppen skrev:/J
Nej, jag väntar in sprickbildningar, vilket jag räknar med innan jag slutmålar![]()
Kaffekoppen skrev:Båda dessa tillverkarna tillför till skillnad från mitt projekt något till hifihimmlen.Erik_Johansson skrev:Nattlorden skrev:Ser nästan ut som du tänker göra Bowers & Carlsson OA-801 eller nå't...
Nej... 851! Det syns ju tydligt.
/Erik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster