Moderator: Redaktörer
n3mmr skrev:16 st! (alltså +2 för n3mmr)
Vi känner alltså inte av nån kris, vi??
soundbrigade skrev:n3mmr skrev:16 st! (alltså +2 för n3mmr)
Vi känner alltså inte av nån kris, vi??
Vi förväntar oss att högtalaraktierna störtdyker och vi kan få 10 Muppo-högtalare för sådär en femtilapp....
Alexi skrev:Priserna är ju i dollar och dollarn har ju konstigt nog stigit.
i skrev:Jag antar att leverans är efter nyår, är det riktigt ?
Kaffekoppen skrev:De där klämkäcka inläggen måste verkligen göra att det känns extra motiverat att ordna gruppköp där man anstränger sig lite extra för att få till det bästa möjliga
Dom jag hade kontakt med i början satt iaf sina priser efter dollarn, trotts att de låg placerade i europa. Jag vet inte om Tymphany, direkt sätter sina priser i dollar eller vad de använder för valuta, men det skulle inte förvåna mig då det verkar vara deras största marknad. Men det verkar ju inte som att det spelar så stor roll då det vad jag förståt handlar om att kronan fallit i förhållande till andra valutor?Erik_Johansson skrev:Alexi skrev:Priserna är ju i dollar och dollarn har ju konstigt nog stigit.
Dollar? Danska kronor eller Euro brukar det vara från Tymphany.
/Erik
Alexi skrev:Innan oktobers slut hoppas jag att bollen ska ha börjat rulla igen. Jag är själv helt upptagen av 2st tentor och en stor inlämningsuppgift dessa två närmaste veckorna, så därför har jag ingen tid tyvärr att gräva fram mer info just nu.
soundbrigade skrev:Jag tar AlexFranzéns just avbokade 2 MuppoGruppo-lautspeakers. Alltså den något simmige huggbävermannen vill ha 4 STüCKen!
petersteindl skrev:Byter du avatar flera gånger om dagen?
soundbrigade skrev:petersteindl skrev:Byter du avatar flera gånger om dagen?
Nä jo alltså ... jag menar ..., DET ÄR INTE MITT FEL!!!!! Allts edan Sälmannen (Falkis) slängde in några helt utflippade trådar (med omröstning) har min avatar inte varit sig lik. Jag fårsöker få lite stil på 'en men det funkar inte. Jag ska pröva att deformera hårddisken eller lägga upp Linus skärmen....
2-ch skrev:Just nu tycker jag soundbrigade ser snurrig ut.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 258 gäster