Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
/ B
Oj, snacka om låg nivå nu bill.

Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
/ B
Bill50x skrev:JanBanan skrev:Bill50x skrev:JanBanan skrev:Hahaha! Stor humor!
Intelligent inlägg, ser jag. På banan-nivå...![]()
Du har inte funderat på att skriva något vettigt och substantiellt som för diskussionen framåt?
/ B
Om man hänvisar till tester och utmärkelser kan man ju få i princip vilket märke som helst att framstå som världens bästa. Vad fanns det för substans i prolinns inlägg?
Varför inte föregå med gott exempel? Istället för att sprida dynga är det väl bättre att bemöta någon seriöst. Om du nu tyckte att Prolinns inlägg saknade substans (håller inte med) så varför inte fråga efter ett förtydligande, referenser eller något annat du skulle tycka var intressant. Eller är det bara skitsnack som är intressant för dig?
/ B
subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
Bill50x skrev:IngOehman skrev:Bill50x skrev:Men nu är det ju så att vissa här på forumet anser att man ska bevisa sina antaganden eller upplevelser. Så om du vill få dessa inlägg flyttade måste du bevisa att de inte har med Linn att göra.
Ingen behöver bevisa något, för någon annan, någonsin. Jag har
heller inte sett att någon har påstått att man "ska bevisa sina
antaganden eller upplevelser".
Det där med ironi är svårt märker jag.
Kommentaren ovan som jag gjorde handlar om huruvida mina kommentarer om en bilbana ska flyttas till en annan tråd eller inte. Och då passade jag på att ge en känga till de som (nästan) alltid kräver "bevis" så fort man säger något. Men jag tänker inte lägga tid och möda på att leta upp sådana kommentarer, du får tro på mitt ord bara
/ B
subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
/ B
IngOehman skrev:subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
Ja, det är verkligen inte kul att se att människor skriver sådan där skit.
Vad vill du åstadkomma genom att bete dig på det där trista sättet Bill50x?Bill50x skrev:IngOehman skrev:Bill50x skrev:Men nu är det ju så att vissa här på forumet anser att man ska bevisa sina antaganden eller upplevelser. Så om du vill få dessa inlägg flyttade måste du bevisa att de inte har med Linn att göra.
Kommentaren ovan som jag gjorde handlar om huruvida mina kommentarer om en bilbana ska flyttas till en annan tråd eller inte. Och då passade jag på att ge en känga till de som (nästan) alltid kräver "bevis" så fort man säger något. Men jag tänker inte lägga tid och möda på att leta upp sådana kommentarer, du får tro på mitt ord bara
/ B
Vad är det du missförstått nu då?
Att du var ironisk i fallet bilbanekommentarar var ju uppenbart, lika uppenbart som att du anser att folk avkräver andra bevis (det var ju den "underförstådda sanningen" du tog stöd från när du var ironisk).
Så min kommentar har ingenting alls med din ironi att göra, varför trodde du det? Det jag kommenterade var ju det du underförstod - alltså att det ligger något i ditt påstående om att du skulle ha avkrävts bevis av andra.
Den delen av det du skrev har inte med din ironi att göra, utan bara med dina osakliga (eller?) raljeranden att göra - din vilja att lancera idén att "människor utsätter dig för krav om bevis".
Eftersom det du underförstår så vitt jag märkt inte alls stämmer, så fick du chansen att visa att det ligger något i det du skrev. Jag noterar att du avstod den chansen - och då är det ju inte mer än rätt att du får veta att jag inte ser att det finns något skäl att tro på det du påstår. Har ju inte själv sett några sådana tendenser, men har sett att du misstolkat andra förr, många gånger till och med. Ser det därför som en troligare orsak till din (miss)uppfattning.
Vh, iö
Harryup skrev:När vi nu är inne på Linn igen så vet jag ingen som pratat om att köpa Linn elektronik men inte en CD eller skivspelare.
Eller köpa deras högtalare men inte elektronik eller signalkälla.
Måste väl vara vanligare i typ England, men förekommer det i Sverige.
Själv har jag inget emot signalkällorna men hitills bara hört en högtalare jag gillat Linn Sara. Elektroniken i sig har jag inte lyssnat till på evigheter.
Vet ni någon som inte köper signalkällan men väl resten?
matså skrev:Ja subbemannen det är bäst att hota som du gör med mig Sluta Bill annars.. kommer super Subbe och slår ner dig.
subjektivisten skrev:matså skrev:Ja subbemannen det är bäst att hota som du gör med mig Sluta Bill annars.. kommer super Subbe och slår ner dig.
Slut skriv till mig din stalker
Bill50x skrev:IngOehman skrev:subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
Vad vill du åstadkomma genom att bete dig på det där trista sättet Bill50x?Bill50x skrev:IngOehman skrev:Bill50x skrev:Men nu är det ju så att vissa här på forumet anser att man ska bevisa sina antaganden eller upplevelser. Så om du vill få dessa inlägg flyttade måste du bevisa att de inte har med Linn att göra.
/ B
Att du var ironisk i fallet bilbanekommentarar var ju uppenbart, lika uppenbart som att du anser att folk avkräver andra bevis (det var ju den "underförstådda sanningen" du tog stöd från när du var ironisk).
Så min kommentar har ingenting alls med din ironi att göra, varför trodde du det? Det jag kommenterade var ju det du underförstod - alltså att det ligger något i ditt påstående om att du skulle ha avkrävts bevis av andra.
Den delen av det du skrev har inte med din ironi att göra, utan bara med dina osakliga (eller?) raljeranden att göra - din vilja att lancera idén att "människor utsätter dig för krav om bevis".
Eftersom det du underförstår så vitt jag märkt inte alls stämmer, så fick du chansen att visa att det ligger något i det du skrev. Jag noterar att du avstod den chansen - och då är det ju inte mer än rätt att du får veta att jag inte ser att det finns något skäl att tro på det du påstår. Har ju inte själv sett några sådana tendenser, men har sett att du misstolkat andra förr, många gånger till och med. Ser det därför som en troligare orsak till din (miss)uppfattning.
Vh, iö
Jaja.... det är inte speciellt svårt att få igång dig
/ B
IngOehman skrev:Bill50x skrev:IngOehman skrev:subjektivisten skrev:Bill50x skrev:Och på vilket sätt påverkar Linns elektronik musiken? T.o.m. din överstepräst IÖ har ju förklarat att han inte ser några fel med deras elektronik.
/ B
Vh, iö
Jaja.... det är inte speciellt svårt att få igång dig
/ B
Inte ens en tillstymmelse till kommentar till sakfrågorna. Jag är inte förvånad. Du förnekar dig inte.
Vh, iö
Harryup skrev:När vi nu är inne på Linn igen så vet jag ingen som pratat om att köpa Linn elektronik men inte en CD eller skivspelare.
Eller köpa deras högtalare men inte elektronik eller signalkälla.
Måste väl vara vanligare i typ England, men förekommer det i Sverige.
Själv har jag inget emot signalkällorna men hitills bara hört en högtalare jag gillat Linn Sara. Elektroniken i sig har jag inte lyssnat till på evigheter.
Vet ni någon som inte köper signalkällan men väl resten?
IngOehman skrev:Inte ens en tillstymmelse till kommentar till sakfrågorna. Jag är inte förvånad. Du förnekar dig inte.
IngOehman skrev:Du förstod inte det jag skrev va?
Nåja, strunt samma. Men du kanske i fortsättningen kan avstå ifrån
att komma med en massa påhopp, när du ju vid det här laget borde
ha insett att oddsen är höga för att det som du tar som skäl att gå
till personangrepp, bara är något som du missförstått.
Bill50x skrev:petersteindl skrev:
Är det nån som övar?
Den här filmen har jag sett så jag är beredd![]()
Kill Bill använder jag faktiskt som pw på en del ställen...
/ B
Kevin_Mitnick skrev:Bill50x skrev:Den här filmen har jag sett så jag är beredd![]()
Kill Bill använder jag faktiskt som pw på en del ställen...
/ B
PÅ Lunarstorm?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 41 gäster